Asso SC10

Heeft iemand hier hem al?
en wat zijn jullier ervaringen dan?

ik zit namelijk heel erg te twijfelen tussen de Slash en deze, de sc10 trekt wel mijn voor keur vind hem er wat mooier uitzien.

Gr

en?
iemand ondertussen de sc10?

ik wil zelf wel graag weten welke winkel hem heeft in nederland.
want dan zou ik daar ook vast de body kunnen bestellen voor mijn slash

pk-racing zegt dit:
ASSOCIATED is overgenomen door Thunder Tiger, en levert niet meer aan de vroegere importeur in Nederland (Merit). Aangezien wij geen verdere zaken doen met Thunder Tiger in Duitsland, kunnen we geen Associated onderdelen meer leveren

Laatst bewerkt:
Gelukkig zijn er nog genoeg Thunder Tiger leveranciers (winkels) in Nederland. Zo even uit mijn hoofd doen Ted's RC Shop (Rijswijk ZH) en RC-Pitstop (Zoetermeer) zeker weten in Thunder Tiger onderdelen, maar zullen er zeker nog meer winkels in Nederland zijn die Thunder Tiger leveren.

Succes,

Groet Robert

Mini-Cars in Zaandam, RCspeedworld in Heemskerk & 2Brothers in Bussum leveren ook Thunder Tiger... Kortom, zoals ook Robert al zegt zijn er genoeg in NL die het leveren...

Joost.

Ik heb ook een Slash, maar zou best een SC10 willen hebben! Ik vind hem er erg goed uit zien, en hij zit ook slim in elkaar. Zoals ik het zie neigt de Slash meer naar Truggy en de SC 10 meer naar Touring qua 'houding'.

RC Speedworld levert inderdaad Thunder Tiger; ik was er laatst toen iemand een Thunder Tiger aanschafte, toen zei de verkoper ook dat het via Duitsland gaat, en het goed leverbaar is. Of dat dan ook voor Associated geldt...

de Slash en SC 10 neigen beide naar stadiumtrucks. alleen hebben ze bij de SC10 de bodemplaat laag gehouden (zoals bij een MF2 etc, dus echt een stadiumtruck) terwijl ze de bodemplaat bij de Slash omhoog gehaald hebben. (zoals bij de Stampede bijvoorbeeld. de Slash neigt meer naar MT in dat opzicht.) dat is mijn mening uiteraard, haha. de lijnen tussen de verschillende klassen auto's (als die er al zijn) zijn volgens mij heeeeeel erg vaag. mij heeft bijvoorbeeld nog niemand kunnen vertellen wat een truggy nu eigenlijk is bijvoorbeeld. (jaja, kruising tussen een MT en een buggy.. maar dat is ook een heel breed begrip.)

Ik vind zelf de SC10 ook erg mooi.. alleen heeft m'n vader al een Slash, en we hebben al enkele traxxas auto's hier. dus als ik nog een short course auto ga halen, zal het wel de Slash worden. (puur om het bij zo min mogelijk verschillende merken te houden.)

ik zat ook te twijfelen tussen de slash en SC10, kzag een aanbieding van de slash en toen die genomen, SC10 ligt idd ff wat lager bij de grond maar voor slash is alles gewoon ff wat beter en meer verkrijgbaar in NL.

de sc10 schijnt toch iets beter voor het racen, maar wel weer iets kwetsbaarder dan een slash tijdens bashen..

ik vind alleen de body van de sc10 mooier en wil die dus op mijn slash zetten.
die witte lucas oil uitvoering zie ik wel zitten..

nee die is net zo groot,
en de kap van sc10 past ook op de slash, ik wil ook nog een sc10 kap lucas oil is idd wel bruut he :D

die Ted's RC Shop (Rijswijk ZH) zou er wel aan kunnen komen, er is wel een onbekende levertijd.
ik vroeg naar de prijs van zon body. ik zal nog wel antwoord krijgen

ik zie ze in de USA voor rond de 52 dollar staan

Team asso sc10

Heren,

ik heb hem nét binnen:

full

full

full

full

Als het weer een beetje goed blijft, morgen even een testritje... :agrue:

Laatst bewerkt door een moderator:
Back