ASW22 3,5/3,9m

Ingebouwd in de vleugel. De aileron servo's ook. Gelukkig alle 4 op een eigen stekkertje dus prima in te regelen :-)

Is er trouwens iemand die de Graupner catalogi van eind jaren 80 heeft en kan kijken wanneer hij er voor het eerst in staat? Ik gok 1988 of 1989
 
Ingebouwd in de vleugel. De aileron servo's ook. Gelukkig alle 4 op een eigen stekkertje dus prima in te regelen :-)

Is er trouwens iemand die de Graupner catalogi van eind jaren 80 heeft en kan kijken wanneer hij er voor het eerst in staat? Ik gok 1988 of 1989

Bijna helemaal goed gegokt, Arjan!

Ik heb de meeste Neuheiten van 87 tot nu hier liggen.
De ASW 22B 270 (spanwijdte) is van 1989
De ASW 22BE Vario is van 1990.
Deze laatste met 3550 of 3850 mm spanwijdte had opzet tips of winglets.

full


Rick
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben net op zolder even gaan rondneuzen, maar al wat ik vond is een mini-catalogus van 1992. Daar staat ie wel in, maar niet als nieuw model.
Er zat trouwens nog een papiertje tussen op die pagina :-)
 
Ik ben benieuwd of dat blauw goed zichtbaar is op hoogte, is de onderzijde van de vleugel ook helemaal blauw?

Mooie kist Arjan, helemaal schaal of niet, is een mooie vervanger voor je ASW 20

succes met invliegen

groet


Terence

Heb mijn Bonito ook voorzien van blauwe strepen aan de onderzijde van de vleugel (iets donkerder) en dat zie je prima!
 
Heb mijn Bonito ook voorzien van blauwe strepen aan de onderzijde van de vleugel (iets donkerder) en dat zie je prima!

Dank je, ik wil de Orlice graag het kleurenschema geven van de originele die in Praag in een museum hangt, maar twijfelde over de zichtbaarheid van dat lichte blauw

groet


Terence
 
Tsja...ik hou er niet van. Accenten, ja dat kan. Maar vleugels zijn wit bij mij. En als ik het (bijna) niet meer kan zien ga ik terug. Wat heb je er aan om zo ver weg te vliegen dat je het toestel niet meer ziet.....voor een wedstrijdkist kan ik me daar wat bij voorstellen, niet bij een schaalmodel.

Overigens heb ik erg goede ervaringen met fluo-oranje tips, die zie je heel erg goed.
 
Ik kan beamen dat de blauwe strepen van Discus zijn Bonito zeer goed te zien zijn op grote hoogte (250M). Dus dat komt wel goed.
 
Ah, Arjan heeft weer eens wat nieuws. Ik vond het al zo lang duren. ;)


Wij gaan er lekker mee slepen. Zal hem zo eens even wegen, misschien past het nog wel achter de Taxi.

Een Toledo Special misschien?
 
Remkleppen in / uit
Winglets / opsteektippen
Rugzak achter de bank
Biertje halfvol / leeg
 
Als je dan toch onbeschaamd in mijn draadje je zwever onder de aandacht gaat brengen (wat voor mij geen probleem is hoor) mag ik er natuurlijk op reageren ;)
Voor (bijna) die prijs heb ik mijn ASW22 maar dan wel met een nieuwe accu, 7 goede servo's en helemaal vliegklaar.......ik hoop dat je hem kwijt raakt. Het is een mooi ding.
 
Mooi!

Als je dan toch onbeschaamd in mijn draadje je zwever onder de aandacht gaat brengen (wat voor mij geen probleem is hoor) mag ik er natuurlijk op reageren ;)
Voor (bijna) die prijs heb ik mijn ASW22 maar dan wel met een nieuwe accu, 7 goede servo's en helemaal vliegklaar.......ik hoop dat je hem kwijt raakt. Het is een mooi ding.

Ja, ik dacht al wel dat er iets zou komen :oops:, maar ja, je moet wat hè 8-O...

Maar wees niet getreurd: het is een vraagprijs.....

Succes in ieder geval met ook jouw mooie ASW!!
:proost:
Groeten,
Norbert
 
Dat snap ik, is ook niks mis mee. Maar vliegtuigen in die prijsklasse vallen buiten mijn budget.
Waarom bouw je je LS-6 niet gewoon af eigenlijk?
 
Oef, ja die beauty heb ik hier ook nog steeds half gebouwd op m'n kamer staan!

Maar waar is de tijd.....

Groeten Rick
 
Back
Top