Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ingebouwd in de vleugel. De aileron servo's ook. Gelukkig alle 4 op een eigen stekkertje dus prima in te regelen
Is er trouwens iemand die de Graupner catalogi van eind jaren 80 heeft en kan kijken wanneer hij er voor het eerst in staat? Ik gok 1988 of 1989
Ik ben benieuwd of dat blauw goed zichtbaar is op hoogte, is de onderzijde van de vleugel ook helemaal blauw?
Mooie kist Arjan, helemaal schaal of niet, is een mooie vervanger voor je ASW 20
succes met invliegen
groet
Terence
Heb mijn Bonito ook voorzien van blauwe strepen aan de onderzijde van de vleugel (iets donkerder) en dat zie je prima!
Wij gaan er lekker mee slepen. Zal hem zo eens even wegen, misschien past het nog wel achter de Taxi.
Gaaf!!!
Waar tover jij die mooie zwevers overal vandaan?
Als je dan toch onbeschaamd in mijn draadje je zwever onder de aandacht gaat brengen (wat voor mij geen probleem is hoor) mag ik er natuurlijk op reageren
Voor (bijna) die prijs heb ik mijn ASW22 maar dan wel met een nieuwe accu, 7 goede servo's en helemaal vliegklaar.......ik hoop dat je hem kwijt raakt. Het is een mooi ding.