Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Willem
ziet er goed uit!
waarom de keuze voor muurverf eigenlijk? (over van een klus?). ik ben erg benieuwd hoe de muurverf zich houd op deze toepassing
@ raymond
dat van jou ziet er natuurlijk ook super uit! blijf lekker (stil) meelezen!
Die ligt vlak, neem ik aan... zou die het gewicht aan kunnen? Zo op de foto's oogt het heel iel, maar het is toch 3 meter span...?
(edit) Nee hij zal wel niet vlakliggen maar rechtop staan... lijkt me nog steeds spannend...
De staartvlakken zouden nu goed vrij van de grond moeten zijn. Als je de kist uithongert en vervolgens uit de lucht laat donderen zou het inderdaad kunnen dat je de kielvlakken tegen het gras krijgt, maar ik ben sowieso meer een fan van landingen waarbij het vliegtuig nog vliegt (dus niet stallend op de grond laten vallen).Komen de kielvlakken nu ook los van de grond als je 't fantje op z'n schaats neerzet?
En, kunnen de kielvlakken niet in de grond happen als de schaats een beetje doorveert bij een wat hardere landing?
Hij gaat zeer spoedig klaar zijn. Ik hoop dat ik voordat ik naar Duitsland vertrek (14 april) nog een keer goede condities op het strand heb zodat ik daar zijn eerste vlucht kan maken, maar die kans is niet zo heel groot. Anders wordt het waarschijnlijk op de Wasserkuppe.wanneer is ie klaar en wanneer ga ik aan mijn scherm gekluisterd zitten kijken naar de maiden!
Er zit een garage aan van 9,5 x 3 meter. De volgende kan dus wel 8 meter wordenBetekend dit, dat je hobbyruimte een stuk groter wordt?
... en turbulatoren aangebracht. Als turbulator gebruik ik een dunne strip schuurpapier korrel 80. Deze is op 8,5% aangebracht, volgens de Materiaalverzamelaar zou dat een goede waarde moeten zijn op dit profiel.