@NPS, klopt, ik wel gewoon sturen. Dus ik denk ook niet dat het aan zender ligt.
Het rode knipperende lampje op het moment dat ie het ff niet doet, lijkt me meer van belang. Ik ga vanaaf de manual er op na lezen.
Wel ging ik het gister nog even proberen. Volle accu, nieuwe zenderbatterijen!!. Na een poging of 6, aan en uit zetten, stukje volgas, bleef de auto het wel goed doen tot de accu gewoon leeg raakte. (Wel vet kicken trouwens hoor, als ie volgas door de wijk heen spuit!!

Whoehaaaaaaa!!! )
Misschien heel suf gedacht hoor, maar is misschien de beginspanning van de accu gewoon to much voor de auto/ESC en dat ie na een kort verloop van tijd minder spanning heeft en het daarom dan wel doet...??
Misschien als ik het even duidelijk per stap vertel wat ik doe en wat er gebeurt, dat er bij iemand een lampje gaat branden.
1. Volgeladen 8.4V accu in de auto.
2. Auto aan, lampje ESC blinkt 1 keer groen.
3. Zender aan
4. Volgas, lampje op ESC gaat over van rood (halfgas) naar continue groen (dan is ie op volgas).
5. Ik kan dan net zo lang volgas houden totdat ik de eerste keer de hendel loslaat.
6. Ik laat hendel los.
7. Geef weer gas. Blijft nu hangen op half gas, met het rode lampje continue aan
8. Laat gas los.
9. Wil weer gas geven, dit gaat niet omdat het lampje nu continue rood knippert met korte tussenpozen...
Wanneer ik de auto nu aan en uit zet, kan ik weer bij 1 beginnen.
Dit deed ik gister dus een keer of 6 en vanaf toen deed hij het wel goed. Totdat de accu leeg ging...