Dan ben je zelf net zo slecht.
Dus dan moet je zelf ook blind................

precies, dit is 1x0=0 en 2x0=0
blijft een heen en weer spelletje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dan ben je zelf net zo slecht.
Dus dan moet je zelf ook blind................
precies, dit is 1x0=0 en 2x0=0
blijft een heen en weer spelletje.
Hij bedoelt, dat als ik die 3 jongens nu blind maak, dan ben ik net zo erg als hun waren
waar moeten de koerden heen?
als belg kan ik alleen maar zeggen: merci!Koerden zijn berg-turken, dus zie hier je antwoord.
Het is onbegonne werk om alles het land uit te donderen. Laten we eerst maar eens beginnen met het deporteren van alle criminelen en al dat wat zich niet wil aanpassen.
Maar ook dat is vaak een probleem, want het vaderland wil die lui meestal ook niet hebben, dus dan donderen we ze bij duitsland of belgie de grens over, dan is het hun probleem, en niet het onze![]()
duitsland of belgie de grens over, dan is het hun probleem, en niet het onze![]()
mogen wij dan onze massale overvloed aan Nederlanders ook terugsturen?![]()
Dat zou ik niet doen, de meesten Nederlanders die de grens over trekken en in Belgie gaan wonen zijn mensen met een grote bestedings ruimte. Oftewel, belasting betalen ze wel, stuur je ze weg, loop je geld mis.....
maar ik vind het gezeligger dan modebouw cafeTsjongejonge
Waar gaat dit topic heen..
Misschien iets om voor te zetten in de bar-topic ?
Dit is echt zo off-topic als het maar kan![]()
laat eerst de bajesklanten maar eens belasting betalen, want zij kosten alleen maar geld.