auto total los (expres) triest.

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Tamiya Drifter, 29 jun 2009.

  1. Anko

    Anko

    Lid geworden:
    25 feb 2008
    Berichten:
    4.996
    Locatie:
    Hoorn (NH)
    Dus dan moet je zelf ook blind................;)
    precies, dit is 1x0=0 en 2x0=0
    blijft een heen en weer spelletje.
     
  2. mixit

    mixit Guest


    Hij bedoelt, dat als ik die 3 jongens nu blind maak, dan ben ik net zo erg als hun waren
     
  3. Nicoskoff

    Nicoskoff

    Lid geworden:
    22 jun 2009
    Berichten:
    44
    Locatie:
    heerhugowaard
    @TS; vind het echt heel triest.
    gelukkig hebben ze 1 dader en jij je vergoeding.

    al wat bekent over de "Meeting" net een nieuw Virus(kit) dus dat moet wel lukken!:D
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2009
  4. Joram

    Joram

    Lid geworden:
    1 dec 2006
    Berichten:
    1.062
    Locatie:
    Almelo
    Jij begrijpt het. :D

    Greetz,
    Joram
     
  5. xutracer

    xutracer

    Lid geworden:
    22 mrt 2009
    Berichten:
    430
    Locatie:
    Borculo
    Gewoon de heren de hand toerijken en hun vriendelijk toespreken.

    Dat is wat de staat van je verwacht......

    De oplossing:

    60% van de huid van de dader schuren met schuurpapier en de dader dan even door riool water heen halen.

    Misschien toch wat te "niet humaan" ??¿¿

    Maar het blijft een mooi idee!!
     
  6. Dirk

    Dirk Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 aug 2002
    Berichten:
    5.032
    Locatie:
    Baarn
    Als ik het zo hoor kunnen we beter gelijk de Sharia invoeren ... (laat Geert Wilders het maar niet horen, anders gaat het MF bij hem gelijk in de ban)
     
  7. Flying Davy

    Flying Davy

    Lid geworden:
    20 jul 2006
    Berichten:
    738
    Locatie:
    Vleuten
    Sharia?? Laten we het alsjeblieft wel westers houden....
    15 jaar in het getoonde filmpje is wat weinig. Ik zie ook wel iets zitten in marteling. Ik heb wel iets met een bak met piranha's en dan langzaam
    laten zakken..... Te hard??? Ja misschien wel, maar 15 jaar is zeker te weinig voor deze achtergestelde(sorry dat ik het zeg) maar uiteraard weer marrokaanse medemens.
    Voordat ik alles over me heen krijg: Ja er zijn ook goede marrokanen, maar wat mij opvalt is dat die voornamenlijk in marokko wonen en niet in Nederland. Ken ook goede marrokanen dus noem me geen rascist, ik ken de waarheid die vele nederlanders niet willen zien.
     
  8. jverhaaf

    jverhaaf Guest

    er zijn ook een heleboel slechte nederlanders, maar het valt op dat de meeste criminaliteit toch wel door NIET nederlanders gebeurt. Het is niet allemaal marokkaans maar ook turks, surinaams en afrikaans (wonder want ze hebben al zo weinig enige wat ze veel hebben is aids en malaria).

    sommige mensen beweren alle buitenlanders terug te sturen naar hun eigen land, maar dan moeten alle nederlanders ook terug. Bovendien waar moeten de koerden heen? Ze hebben niet eens een eigen land.

    En wat de 3 daders betreft moeten zo gewoon zonder eten of drinken in een snik hete kooi gezet worden en laten sterven aan de droogte.:evilbat:
     
  9. xutracer

    xutracer

    Lid geworden:
    22 mrt 2009
    Berichten:
    430
    Locatie:
    Borculo
    Koerden zijn berg-turken, dus zie hier je antwoord.

    Het is onbegonne werk om alles het land uit te donderen. Laten we eerst maar eens beginnen met het deporteren van alle criminelen en al dat wat zich niet wil aanpassen.

    Maar ook dat is vaak een probleem, want het vaderland wil die lui meestal ook niet hebben, dus dan donderen we ze bij duitsland of belgie de grens over, dan is het hun probleem, en niet het onze :rolleyes:
     
  10. harrydg

    harrydg

    Lid geworden:
    16 feb 2009
    Berichten:
    250
    als belg kan ik alleen maar zeggen: merci!

    mogen wij dan onze massale overvloed aan Nederlanders ook terugsturen? ;)
    gemakkelijk te herkennen aan zuinig rijgedrag en een camper
     
  11. camping carl

    camping carl

    Lid geworden:
    15 nov 2008
    Berichten:
    28
    en daarna dumpen wij ze terug in nederland en kunnen we ping-pong spelen.
     
  12. xutracer

    xutracer

    Lid geworden:
    22 mrt 2009
    Berichten:
    430
    Locatie:
    Borculo
    even ter info,

    dit is geen fictie, maar de dagelijkse realiteid.

    Of dit alles werkt is natuurlijk de vraag. Maar goed.

    Dat zou ik niet doen, de meesten Nederlanders die de grens over trekken en in Belgie gaan wonen zijn mensen met een grote bestedings ruimte. Oftewel, belasting betalen ze wel, stuur je ze weg, loop je geld mis.....
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2009
  13. jverhaaf

    jverhaaf Guest

    laat eerst de bajesklanten maar eens belasting betalen, want zij kosten alleen maar geld. En wat de vakantiegangers in belgië betreft, denk na bij wat je zegt. Belgen stammen van nederlanders af, het enige verschil is dat ze een spraak gebrek hebben en een veel te lage iq. Ze hebben bovendien niet voor niks een eigen land gekregen. Ze zijn een gevaar voor eigen volk.

    En de ping-pong da's mischien wel een leuk idee. allochtone criminelen zijn alleen goed om te martelen dus we kunnen eventueel ook voetballen, honkballen en mischien als ze braaf zijn dat we ze als schietschijf kunnen gebruiken bij een schiet vereniging. (Hoef ik geen siamese katten meer te gebruiken, bovendien eindigen ze toch weer bij de chinees.)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 jul 2009
  14. iNtex

    iNtex

    Lid geworden:
    6 feb 2009
    Berichten:
    412
    Locatie:
    Hallum
    Tsjongejonge
    Waar gaat dit topic heen..
    Misschien iets om voor te zetten in de bar-topic ?
    Dit is echt zo off-topic als het maar kan :p
     
  15. jverhaaf

    jverhaaf Guest

    maar ik vind het gezeligger dan modebouw cafe
     
  16. RC-Razor

    RC-Razor

    Lid geworden:
    31 jan 2009
    Berichten:
    126
    ik vind het wel grappig
     
  17. dennis.w

    dennis.w

    Lid geworden:
    26 aug 2008
    Berichten:
    828
    Locatie:
    ijsselmuiden OV
    als ze net uit de bajes komen, mogen ze van mij wel een dikke rekening op de deurmat krijgen!
     
  18. ph1033

    ph1033

    Lid geworden:
    6 nov 2007
    Berichten:
    192
    Locatie:
    assen
    gezellig? het lijkt hier Geenstijl of Fok.nl wel. Er worden complete virtuele lynchpartijen gesuggereerd. Het zegt eigenlijk meer over de reaguurders om maar in hetzelfde jargon te blijven.

    Het slachtoffer is reeds lang geholpen en dit topic geeft inmiddels een beeld van modelauto-rijders waar ik op een openbaar forum toch een beetje mee zou oppassen. Je maakt er iig geen vrienden voor de sport mee zal ik maar zeggen.
     
  19. Joram

    Joram

    Lid geworden:
    1 dec 2006
    Berichten:
    1.062
    Locatie:
    Almelo
    Misschien tijd voor een Geenstijl afdeling op MBF?

    Greetz,
    Joram
     
  20. jverhaaf

    jverhaaf Guest

    stelletje pessimisten
     

Deel Deze Pagina