auto total los (expres) triest.

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Tamiya Drifter, 29 jun 2009.

  1. jverhaaf

    jverhaaf Guest

    helemaal mee eens maar volgens mij gaan we nu te ver :offtopic:

    en moeten weer terug :eek:ntopic:


    ik kan nog steeds niet uit dit topic duidelijk krijgen waar dit is gebeurt
     
  2. Turbo-Dreams

    Turbo-Dreams

    Lid geworden:
    28 dec 2008
    Berichten:
    587
    Locatie:
    Heusden-Zolder.
    Is in den helder gebeurd ;)
     
  3. iNtex

    iNtex

    Lid geworden:
    6 feb 2009
    Berichten:
    412
    Locatie:
    Hallum

    Astu
     
  4. jverhaaf

    jverhaaf Guest

    is eind weg dus ik kan niet veel doen. Als het in de buurt van arnhem was gebeurt had ik ze op gezocht.

    je weet maar nooit
     
  5. RC-Razor

    RC-Razor

    Lid geworden:
    31 jan 2009
    Berichten:
    126
    fietsende jeugd ben ik ook. ik fiets gewoon hoe het moet maar soms heb je ook van die automobilisten die geen zin hebben om op je te wachten en wordt dan aangereden met 50 km/h en dan lig je daar een week in een zieken huis en een paar weken met een rolstoel.
     
  6. jverhaaf

    jverhaaf Guest

    ook daar ben ik het mee eens
    :D

    btw voor het volgende bericht het filmpje is best lachen /\
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jul 2009
  7. jurre corally cct

    jurre corally cct

    Lid geworden:
    18 mrt 2007
    Berichten:
    1.102
    Locatie:
    Hengelo(ov)
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  8. jverhaaf

    jverhaaf Guest

    ik denk eerder dat hij hier last van heeft0X.
    alleen vind ik 15 jaar te weinig het had minstens 30 jaar moeten zijn.
    want beeld je in dat die man nooit meer zal zien.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  9. zo erg is het bij mij niet geen martelingen ofzo gewoon slaan om niks eigenlijk. gewoon verveling van die gasten. en 15 jaar voor folteren tot hij blind werd... te erg idd. hoe zou jou leven eruit zien als je blind was?
     
  10. joostvhoek

    joostvhoek

    Lid geworden:
    14 jun 2008
    Berichten:
    250
    Locatie:
    nederland
    ik vind 15 jaar terecht, blind, je moet eens bedenken wat je dan allemaal niet meer kan! de oom van mijn vader had universiteit gedaan maar is daarna blind geworden (niet in elkaar geslagen, maar door een ziekte) en nu kan hij helemaal niks meer met z'n opleiding! hij zit nou thuis met z'n moeder te ww'en. ik moet er niet aan denken dat ik blind zou worden.
     
  11. jverhaaf

    jverhaaf Guest

    je kan dan ook niet meer rijden vliegen of varen met je rc:(
     
  12. Joram

    Joram

    Lid geworden:
    1 dec 2006
    Berichten:
    1.062
    Locatie:
    Almelo
    Dit is echt zielig. Zelf zijn er wat klasgenoten bij mij die het ook ''kinderachtig'' vinden, beetje spelen met een autootje... Tsja, ding was wel eentje met een waarde van 2000+...

    Ze zijn gewoon strontjaloers(de meesten dan) en kunnen het neit heben dat jij iets moois hebt, en die arme kneusjes niks hebben... Ik kom echt niet in de buurt van die tuigwijken, om het zo maar even te noemen.

    Laatst kwam ik er per ongeluk doorheen met m'n scooter, nou daar wil je echt z.s.m weg, voor je het weet lig je eraf...

    Ik ben dus ook iemand met een scooter, opgevoerd en wel. Ik rijdt er wel hard mee, en ik haal ook wel eens mensen in. Sommigen rijden gewoon 20-30 op een 50 weg. Daar heb ik zo'n hekel aan, dan krijg je dat mensen elkaar gaan inhalen!

    Je hebt van die hangjongeren met hun scooters, maar niet iedereen is gelukkig zo:D

    Er werd hier ook ergens door iemand gezegd over nieuwkomers in een klas. Ik ben bijna elk jaar gewisseld van klas door blijven zitten of lager niveau( ja ik wa0s lui XD).

    Zelf ook meegemaakt dat ze dan de pik ik jou hebben, omdat je moet wennen aan de klas. Van je af bijten is nodig, anders red je het niet. Heb wel eens een akkefietje gehad waar er werd gepraat onderling, mentor erbij en als shit.

    Hielp geen f*ck. Laten merken dat je er bent, en ook wat te zeggen hebt werkt wel. Respect moet je AFDWINGEN in de samenleving van nu. Anders ben je ''niets''.
    Niet iedereen kan dit, maar een goede vriend van je kan je er ook bij helpen, samen sta je sterker, nietwaar?:)

    Tribute @ Jaap, geweldige actie:worship:

    Greetz,
    Joram
     
  13. Rhelie

    Rhelie Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 sep 2004
    Berichten:
    11.834
    Locatie:
    Nootdorp
    Duidelijk verhaal ! :confused:
     
  14. Joram

    Joram

    Lid geworden:
    1 dec 2006
    Berichten:
    1.062
    Locatie:
    Almelo
    Wat bedoel je Rhelie?

    Greetz,
    Joram
     
  15. Turbo-Dreams

    Turbo-Dreams

    Lid geworden:
    28 dec 2008
    Berichten:
    587
    Locatie:
    Heusden-Zolder.
    Ik snap niet waarom die turkse vrouwen zo aan het huilen, en aan het schreeuwen zijn!!
    Die blinde man zou moeten schreeuwen! 15 jaar maar? Wat dacht je van levenslang wegrotten in een eenzaam celletje? net zoals die man de rest van zijn leven ook niets meer ziet!
    Wat een rechtssysteem tegenwoordig!!:confused::confused:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  16. jverhaaf

    jverhaaf Guest

    daar ben ik het volkomen mee eens.
    maar we gan nu een beetje:offtopic:
     
  17. Chronoholic

    Chronoholic Guest

    Ik vind dat te die drie mannen ook blind moeten maken. en dan weer netjes terugzetten in de samenleving, zie je zelf nu nog maar te redden jochies.
     
  18. Dirk

    Dirk Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 aug 2002
    Berichten:
    5.032
    Locatie:
    Baarn
    Je wilt het rechtssyteem weer 3800 jaar terugdraaien ... zo deden de oude Babyloniers het ook volgens de wetten gemaakt door hun koning Hammurabi (1792 - 1750 v Chr.) oog-om-oog tand-om-tand of te wel wat jij een ander aandoet wordt jou ook aangedaan ...
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2009
  19. iNtex

    iNtex

    Lid geworden:
    6 feb 2009
    Berichten:
    412
    Locatie:
    Hallum
    Leuk stukje theorie Dirk :p
    Maar ik ben het er wel mee eens mits het expres is..
     
  20. Joram

    Joram

    Lid geworden:
    1 dec 2006
    Berichten:
    1.062
    Locatie:
    Almelo
    Dat vind ik toch wel net iets té ver gaan eigenlijk. Kwaad met kwaad bestrijden kan soms goed zijn, maar niet op deze manier denk ik dan zó...

    Dan ben je zelf net zo slecht.

    Greetz,
    Joram
     

Deel Deze Pagina