auto total los (expres) triest.

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Tamiya Drifter, 29 jun 2009.

  1. Joram

    Joram

    Lid geworden:
    1 dec 2006
    Berichten:
    1.062
    Locatie:
    Almelo
    De pessimist:

    Negatievelingen, pessimisten en klagers zien overal problemen en bezwaren. Het zijn vaak angstige mensen met weinig zelfvertrouwen, die geloven dat de wereld vijandig is. Hun voortdurende ontmoedigingen en geklaag kan andere mensen tot wanhoop drijven. Ze zuigen alle energie uit je weg.

    Sommige mensen vragen altijd om verlenging van hun deadline of verlaging van hun werklast. Ze zijn prikkelbaar. Ze vragen om gunsten: meer budget, met rust gelaten worden. Ze werken altijd tegen de deadline aan, of er overheen. Ze mopperen en klagen en ze voelen zich slachtoffer van de omstandigheden.

    :D

    Greetz,
    Joram
     
  2. jverhaaf

    jverhaaf Guest

    dank je voor de vertaling!

    levende woordenboek
     
  3. Joram

    Joram

    Lid geworden:
    1 dec 2006
    Berichten:
    1.062
    Locatie:
    Almelo
    XD

    Greetz,
    Joram
     
  4. xutracer

    xutracer

    Lid geworden:
    22 mrt 2009
    Berichten:
    430
    Locatie:
    Borculo
    Hoezo dat nou al weer? Mag je als hobby-ist geen mening hebben?

    Nou dan moet er ook ruimte zijn om er over te kunnen praten met anderen. Deze draad spoort op geen enkele wijze aan tot het gebruiken van geweld, men geeft alleen hun visie over hoe ver hun tolerantie op het moment is.

    Haatzaaien en kwaad oogsten is het ook niet wat hier gebeurt.

    Dat deze discussie hier niet thuis hoort, oke, beter verplaatsen naar het modelbouw-cafe.

    Maareehmm wat verwacht je nou, dat er binnenkort een willekeurige brandstof rijder mishandeld word omdat iemand deze discussie heeft gelezen? Kom op zeg.
     
  5. iNtex

    iNtex

    Lid geworden:
    6 feb 2009
    Berichten:
    412
    Locatie:
    Hallum
    Haatzaaien doet het wel degelijk..
    Iedereen geeft z'n visie over buitenlanders en anderen gaan hier op in met een overtreffende trap ( Met o.a. filmpjes ) dus er word wel degelijk beïnvloed.
    Niet dat het wat geeft want ik heb hier ook een eigen mening over ;)
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2009
  6. jverhaaf

    jverhaaf Guest

    wat zeur je dan als je ook een eigen mening hebt?:)
     
  7. Banana

    Banana

    Lid geworden:
    25 mrt 2008
    Berichten:
    482
    Locatie:
    Rotterdam
    Zo te zien gaat het niet meer over het hangjongeren gebeuren maar doe daar toch nog even mijn verhaaltje over kwijt...
    Ikzelf hang wel eens rond in mijn wijk samen met wat vrienden en me broer, ook wij nemen vaak het scootertje mee en voor veel mensen lijken wij dus hangjongeren. Wijzelf zijn eigenlijk hardstikke nette gozers, en doen geen vlieg kwaad...
    Ook ons hart gaat sneller kloppen als we langs een groepje jongeren met scooters lopen, dus denk niet dat die gasten zelf nooit bang zijn als hun hetzelfde overkomt.
    Maar niet alle gasten met scooters zijn zoals hun naar mijn mening, ik ken genoeg mensen waarvan ik eerst dacht dat ze heel gemeen waren maar ze blijken hardstikke aardig te zijn. Natuurlijk zijn er bij mij in de wijk ook van die gasten die weer het omgekeerde van ons zijn, wat we daarmee doen tjahh...
    Dat vragen we onszelf ook wel eens af, zo waren we een keer aan het zwemmen toen er een stel eikels mijn broertje aan het irriteren waren (Zij waren 15 mijn broertje was toen 9), heel zielig dus.
    Wij kwamen dus voor me broertje op en uit eindelijk werd het een flinke ruzie. Ze begonnen te dreigen dat ze mensen gingen bellen en dat ze s'avonds terug zouden komen met een hele groep mensen.
    Dus die avond zaten we nog te twijfelen of we nog zouden gaan, en uiteindelijk toch nog gegaan, wel met allemaal een ijzere staaf in onze hand voor het geval dat... En hoe bang we ook waren, er was helemaal niemand.
    Oftewel, 9 van de 10x zijn ze achteraf nog net zo bang als jij.
    En trouwens nog over dat schoolgebeuren, probeer volgend jaar vanaf de eerste dag van je af te bijten! Want dat helpt super goed, je hoeft ze niet gelijk te slaan ofzo, maar doe gewoon alsof je niet bang bent om in elkaar geslagen te worden en als je dan een keer gepest word direct een mep geven en niet twijfelen.
    Want iedere mep die je geeft, geeft je waarschijnlijk ook weer wat zelfvertrouwen.
    Sterkte man!
     
  8. charger

    charger

    Lid geworden:
    26 jun 2006
    Berichten:
    681
    Locatie:
    Naaldwijk(nl)
    Ja, van je afbijten is best (soms kan je ook gewoon beter je mond houden), maar om gelijk te gaan meppen... voor elke klap die je uitdeelt, krijg je dr ook 1 terug :p(zo gaat dat meestal wel). iedereen word wel eens gepest, maar als je dan gelijk moet gaan slaan.. gaat een beetje ver :rolleyes:. een keer een tik uitdelen is niet erg, maar niet om t minste of geringste ;).

    @ TS, Erg lullig verhaal, maar gelukkig is het goed opgelost :).


    Groeten,

    Ruben
     
  9. Banana

    Banana

    Lid geworden:
    25 mrt 2008
    Berichten:
    482
    Locatie:
    Rotterdam
    @Charger

    Ik bedoel niet dat je iemand helemaal in elkaar moet gaan slaan ofzo:p
    Maar een flinke mep kan toch iemands gedachten doen veranderen
     
  10. jverhaaf

    jverhaaf Guest

    totaal mee eens
     
  11. Caretaker

    Caretaker

    Lid geworden:
    15 mei 2005
    Berichten:
    3.531
    Locatie:
    \m/ (-_-) \m/
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2015
  12. CNG

    CNG

    Lid geworden:
    27 jan 2009
    Berichten:
    54
    Locatie:
    Kerkrade
    Helaas dat het zo moet gaan in deze wereld.

    In mijn schooltijd tijdens de ict opleiding werden ook 2 klassen samengevoegd.
    En zoals iedereen waarschijnlijk wel weet zitten er in de ict klassen altijd wel de ''nerds'' van de school.
    Echter kwam er van de andere klas iemand bij die ''ons'' niet echt kon waarderen in ons doen en laten.
    Altijd maar alles en iedereen in de zeik nemen en heel minachtend doen.
    Gelukkig niet persoonlijk tegen mij,maar ik heb die jongen gevraagd of hij na schooltijd even onder 4 ogen kon komen praten met mij.
    Nooit geen last meer van hem gehad.Er was niks voorgekomen,heb hem na de beruchte afspraak heel snel naar huis zien gaan.
    Maarja dat is niet relevant meer als ik het ander topic lees...Spijtig !!
     

Deel Deze Pagina