Avanti xs

Ben momenteel ook bezig met het bouwen van een avanti xs. Heb daar ook kst servo's in zitten.
En ook met een cb 200 box met powerbox verlengkabels (maxi) heb nergens geen problemen tot zover. Maar wat deden de servo's?

Rob.

Moet wel zeggen dat het gelijk op de 2s lipo was. En niet gereguleerd met een bec naar 7.4v.

Jup. Alleen deze heeft 7.8v en dan doet hij het soms weer zet ik hem op 6v dan niet. En de oude mercury stond op 7.4v dus laat ik hem eerst op 6v staan.

Laatst bewerkt:
20230510_204746.jpg

Gister 3 vluchten gemaakt! Probleemloos :-)

Gelukkig heb ik die drang niet zo extreem. Ben je later trouwens niet meer tegen gekomen.
Kom je 8 juni nog naar onze opendag?

nee, heb je later nog ff gezocht maar het vogeltje was gevlogen :D
8 Juni gaat niet lukken, dan hebben wij een sleep evenement van IGG bij ons in Stadskanaal, anders was ik zeker gekomen (net als vorig jaar)

Afgelopen zondag de Avanti S ingevlogen. Helaas wat ruzie met de retracts. Dus met de wielen uit gevlogen.

20250427_154516.jpg

IMG-20250427-WA0020.jpg

IMG-20250427-WA0075.jpg

Nu opzoek naar andere retracts

Goede retract zijn wel fijn, en niet duur!

Edit: Ow wacht, dit was de S...

Die had ik inderdaad ook gezien. Morgen eens kijken bij prowing of daar wat is anders maar bestellen electron past helaas zonder andere gaten te maken.

Denk dat je op prowing echt niets passends ziet helaas. JP bevalt me heel erg goed. Doet niet onder voor electron.

Back