Avanti xs

Bij berto een 3s 3000 life besteld.
Heb ook life ontvanger accus. Dan is dat wel zo handig die ook life te houden

• Like
Reactions: Cnn
Andere landing was nog wat erger
Maar vandaar slechter kan altijd. Ben wel blij hoe het nu gaat. Jammer van het slechte weer. Anders konden we zaterdag nog rondje doen. Nu maar ff uitstellen.

Landing op de video was prima en lijkt zeker niet te langzaam. Iets sneller betekend een half veld later pas neerzetten. Je wilt een jet zeker niet te vroeg neerzetten want als hij opspringt is hij weg.

Dat is ook wel zo. Opzich ruimte zat heb nu halve baan nodig. Miss iets meer binnen vliegen.

Ik heb ze beter gezien van je Raymon ;-)

Haha, maar niks mis met die landing snelheid ziet er prima uit, zou ik niks aan doen.
Je gaf een fractie up waardoor de neus iets omhoog kwam maar hij zakte zeker niet hard, was gewoon prima op te vangen met een nette landing.

Ga zo door :thumbsup:

Dinsdag avond wezen hobbyen.
alles gelijk ge update. alles weer netjes terug gebouwd en staat weer vliegklaar voor een mooie midag.
al zijn die afgelopen tijd ver te zoeken

IMG-20211102-WA0013.jpeg

ook heb ik de life accus er uit gehaald en lipo er in gezet. gaf me wat meer vertrouwen kwa capisitijd.

In Principe is er toch niks mis met life mits capaciteit voldoende is.
Het weer word er inderdaad niet lekkerder op.
Heb ook nog het plan om mijn kleine Rebel in te vliegen.
Maar wil noorden of zuiden wind hebben want dan kan ik mooi vrij aanvliegen.

Mooi dat stabilo ook deelbaar is dat kan een hoop schade verkomen tijdens het vervoer.

Omdat alles nog bij mn ouders stond vanwege verhuizen verbouwen en geen eigen hobbyruimte was het hobbyen niet handig. Eindelijk eigen hobbyruimte kunnen crieeren.
Helaas niet meer met de avanti gevlogen. Wel veel tijd voor de hobbyruimte af te maken.

Ziekenhuisbed omgebouwd tot werkbank. Lange werkbank van 4m waar de cnc frees laser snijder e.d. op komen. Modellen aan de muur.
Gister een kledingrek gekocht voor de vleugels enzo. Scheelt hoop ruimte.
Alleen even lusjes maken aan de hoezen

20211205_134753.jpg

20211205_135144.jpg

Tussen het klussen door eindelijk tijd om de sfg te tekenen en te snijden.

IMG-20211207-WA0023.jpeg

Geen idee of het een verbetering of verslechtering is. Maar dacht baat het niet dan schaat het niet. Van de week ff passen. En dan folien.

• Like
Reactions: Cnn
Omdat alles nog bij mn ouders stond vanwege verhuizen verbouwen en geen eigen hobbyruimte was het hobbyen niet handig. Eindelijk eigen hobbyruimte kunnen crieeren.
Helaas niet meer met de avanti gevlogen. Wel veel tijd voor de hobbyruimte af te maken.

Ziekenhuisbed omgebouwd tot werkbank. Lange werkbank van 4m waar de cnc frees laser snijder e.d. op komen. Modellen aan de muur.
Gister een kledingrek gekocht voor de vleugels enzo. Scheelt hoop ruimte.
Alleen even lusjes maken aan de hoezen

Bekijk bijlage 469601

Bekijk bijlage 469606

Wat een prachtige werkruimte heb je daar!

Gister weer 3 vluchten gemaakt. Ging top. Heb de life accus vervangen voor lipo 2s.
Komt voor de landing mooier binnen nu.
Binnenkort ff brevet vliegen en verlichting er op maken. Laatst setje unilight gekocht voor leuke prijs.

Vandaag hoog geacht bezoek gehad.
Begin van de week een bericht gekregen van ray dat het vandaag wel weer was om af te vliegen.
Contact met ray en berto vonden we dat we het gewoon moesten proberen.
Vandaag de dag.
1 oefen vlucht gedaan wat uberhoupt het brevet programa gevlogen daarna nog 2 vluchten en was het een fijt!

Ik heb hem dus nu uren maken!
received_328674829280516.jpeg

Vandaag hoog geacht bezoek gehad.
Begin van de week een bericht gekregen van ray dat het vandaag wel weer was om af te vliegen.
Contact met ray en berto vonden we dat we het gewoon moesten proberen.
Vandaag de dag.
1 oefen vlucht gedaan wat uberhoupt het brevet programa gevlogen daarna nog 2 vluchten en was het een fijt!

Ik heb hem dus nu uren maken!
Bekijk bijlage 486021
Zeker hoog bezoek.
Mooi dat het allemaal goed is gegaan.
Jammer dat ik net te laat was had de avanti graag een keer willen zien vliegen.

Back