Hey Peter,
Ik realiseer me net pas dat ik naar je kist en vlucht heb staan kijken op pampa!
Erg goed gevlogen door Ger, en gaat perfect met de P-80!
Wel apart dat er V5 op je ECU staat terwijl er 6 in zit.
Miss is jouwe destijds echt nog geupdate, ik kreeg een totaal andere ECU terug gestuurd
(Was te zien aan t serienummer)
Anyway, je hebt wel nog lekker wat over als ie nu al vliegt met "maar" 119.000 toeren.
Wellicht zet je het er nog een keer bij, maar aan de take-off te zien op pampa heb je het heel niet nodig!
Ziet er trouwens super uit dat freeswerk!
Erg handig als je zon aparaat hebt staan.
Zou leuk zijn om nog even te lezen wat je allemaal nog hebt gedaan om m vliegklaar te krijgen!
Ik realiseer me net pas dat ik naar je kist en vlucht heb staan kijken op pampa!
Erg goed gevlogen door Ger, en gaat perfect met de P-80!
Wel apart dat er V5 op je ECU staat terwijl er 6 in zit.
Miss is jouwe destijds echt nog geupdate, ik kreeg een totaal andere ECU terug gestuurd
(Was te zien aan t serienummer)
Anyway, je hebt wel nog lekker wat over als ie nu al vliegt met "maar" 119.000 toeren.
Wellicht zet je het er nog een keer bij, maar aan de take-off te zien op pampa heb je het heel niet nodig!
Ziet er trouwens super uit dat freeswerk!
Erg handig als je zon aparaat hebt staan.
Zou leuk zijn om nog even te lezen wat je allemaal nog hebt gedaan om m vliegklaar te krijgen!