Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat zijn je ondervindingen met die zender, xerxes ?
@ Jeffrey432Hoe duur ongeveer?
heeft hobbyking dan ook een 6 kanaals zender op 2,4ghz?Ik heb ze niet gewogen, maar het is iets lichter (volgens mij) dan de futuba ontvangers.
Ik heb op ebay ook futuba 7 kanaals ontvangers gekocht, terwijl ik een 6 kanaals zender heb.
Nog niet, maar die komt wel. (dacht ik)heeft hobbyking dan ook een 6 kanaals zender op 2,4ghz?
wowNog niet, maar die komt wel. (dacht ik)
Binnen een paar weken komen ze ook met een (Turnigy) Full-function 9ch. 2,4GHz computerzender, voor de prijs van slechts 80 dollar. (bron)
grts
niels
heeft hobbyking dan ook een 6 kanaals zender op 2,4ghz?
Tja daar aarzel ik nog over, om dat nou al los te snijden terwijl het nog prima is... Mocht het scheuren dan kan je met tape een noodreparatie doen en later alsnog CA scharnieren maken...Je moet echt CA scharnieren erin monteren, want het scharniergedeelte van het EPO stelt niks voor; dat scheurt en is stug.
Volgens mij heb jij dat toestel gewoon recht de grond ingevlogen... de rompstaart is niet zwakker dan welk schuimtoestel dat ik tot dusver in handen heb gehad. De rompneus is massiever dan bij wijlen mijn Arcus of mijn Junior S. Tja, carbon staafje onder het stabilo kan geen kwaad... ik hoop dat ik nog genoeg carbon heb liggen...2 Zwakke punten: het gedeelte tussen de vleugel en achtervleugel.
In een Easystar wordt daar wel eens een carbonstaafje in geplaatst, bij bij is de floater jet daar gebroken. Nu gelijmd en compleet ingetaped (Witte ducktape). Ik raad aan om dat vanaf het begin te doen.
De neus is erg scheur-gevoelig. Ook die zou ik intapen en dan werkt het nog steeds als stootbuffer.
Tevens ga ik 2 plaatjes carbon binnen in de zijkant plaatsen waar de servo's zitten.
Daar vervormd de floater jet nl als hij op zijn neus gevallen is.