Ron, Juich niet te vroeg, want niets is wat het lijkt. En nu moet ik natuurlijk met de billen bloot. Ik kan wel iets "roepen", maar dat overtuigt je natuurlijk niet. Dus Smit Finland op de testbank, multimeter tussen de accu en de verbruikers. In mijn SF liggen 2 Bühlers, die worden geregeld door twee 40 A regelaars van Conrad. Accu 12V 7 Ah. In rust trekt er 130 mA. Met beide motoren volaan vooruit 660 mA en volaan achteruit 700 mA.
De motoren trekken dus samen 530 of 570 mA. Per motor/aandrijflijn is dat 265 of 285 mA Dat is dus minder dan 1/3 dan bij die van jou. Het gaat er niet om dat ik gelijk wil hebben, maar om aan te tonen dat er met de uitlijning in jouw Aziz iets mis is. Bijna 80% van het motorvermogen gaat op aan wrijving in de aandrijflijn. Snap dat je met één bruikbare arm niet veel kunt doen. Dus gewoon gaan zitten en proberen te begrijpen wat er mis is. Gr. Klaas.
De motoren trekken dus samen 530 of 570 mA. Per motor/aandrijflijn is dat 265 of 285 mA Dat is dus minder dan 1/3 dan bij die van jou. Het gaat er niet om dat ik gelijk wil hebben, maar om aan te tonen dat er met de uitlijning in jouw Aziz iets mis is. Bijna 80% van het motorvermogen gaat op aan wrijving in de aandrijflijn. Snap dat je met één bruikbare arm niet veel kunt doen. Dus gewoon gaan zitten en proberen te begrijpen wat er mis is. Gr. Klaas.
Laatst bewerkt: