Nog effe wat kunnen doen vanavond!
ik heb de vleugel nog wat meer toegetakeld en er delen balsa beplanking uitgesneden wat zeer goed gelukt is!
Deze beplanking is met contactlijm vastgezet dus dat geeft als voordeel dat ook de negatieve tipverdraaiing er veel makkelijker in te zetten is(flexabiliteit van de lijm).
Nog een voordeel dat deze deeltjes beplanking eruit zijn is dat daardoor de verdraaaing er ook makkelijker erin te zetten is
Ik heb deze deeltjes beplanking ook eruit gehaald omdat ik heb gekozen voor een centrale aansturing van de rolroeren.
De servo komt dus volgens tekening in het rompje te zitten!
Er moeten dus aanstuurkabels(push/pull) aangebracht worden en kunnen alleen aangebracht worden als dus een deel van de beplanking weg is om vervolgens de slinger erin te krijgen die de kabel moet maken om bij de KDH scharnier aansturing te komen.
Ik heb dus eigenlijk twee vliegen in één klap geslagen!
Ik heb een touwtje op de vleugel gelegt hoe de kabel moet komen te lopen!
Mvgr Hans
ik heb de vleugel nog wat meer toegetakeld en er delen balsa beplanking uitgesneden wat zeer goed gelukt is!
Deze beplanking is met contactlijm vastgezet dus dat geeft als voordeel dat ook de negatieve tipverdraaiing er veel makkelijker in te zetten is(flexabiliteit van de lijm).
Nog een voordeel dat deze deeltjes beplanking eruit zijn is dat daardoor de verdraaaing er ook makkelijker erin te zetten is
Ik heb deze deeltjes beplanking ook eruit gehaald omdat ik heb gekozen voor een centrale aansturing van de rolroeren.
De servo komt dus volgens tekening in het rompje te zitten!
Er moeten dus aanstuurkabels(push/pull) aangebracht worden en kunnen alleen aangebracht worden als dus een deel van de beplanking weg is om vervolgens de slinger erin te krijgen die de kabel moet maken om bij de KDH scharnier aansturing te komen.
Ik heb dus eigenlijk twee vliegen in één klap geslagen!
Ik heb een touwtje op de vleugel gelegt hoe de kabel moet komen te lopen!
Mvgr Hans
Laatst bewerkt door een moderator: