Baja 5b topic part 2: (hier verder)

Als je er toch van plan bent om er aan te schaffen dan zou ik inderdaad ook voor de 2.0 gaan. Waarom zou je een "verouderd" model aanschaffen als er een nieuwe is. Met naar mijn mening veel betere looks(geen paars)

de enige reden zou zijn als de oude een stuk goedkoper zou zijn :)

Volgens mij is iedereen driftig aan het sleutelen aan de Baja , om weer te gaan rijden met dit goed weer ....:D

Het is de laaste tijd wel erg stil hier, iedereen last van de slechte Economie?

precies ;)

ik heb evt nog een leuke baja ss te koop ,met zeer veel onderdelen ,extra nieuw blok, veel alu hopups van turtle racing /darksoul, allemaal teveel om op te noemen , komt evt met dx3 zender.

mocht iemand hier interesse hebben of weet iemand die er 1 zoekt , laat maar weten .

reden ; overstap naar vliegtuigen ,de baja staat dus niets te doen op de plank :(;)

mvg Marcel

precies ;)

ik heb evt nog een leuke baja ss te koop ,met zeer veel onderdelen ,extra nieuw blok, veel alu hopups van turtle racing /darksoul, allemaal teveel om op te noemen , komt evt met dx3 zender.

mocht iemand hier interesse hebben of weet iemand die er 1 zoekt , laat maar weten .

reden ; overstap naar vliegtuigen ,de baja staat dus niets te doen op de plank :(;)

mvg Marcel

Heb je een heel blok extra? en zo ja wat voor en verkoop je die ook los?

precies ;)

mvg Marcel

Nou nou iedereen verkoopt nu ineens zijn baja!

Wat is je vraagprijs?

Nou nou iedereen verkoopt nu ineens zijn baja!

Wat is je vraagprijs?

tja ,vliegen is ook zo verslavend :mrgreen::p

vraagprijs ; tja dat zou ik ook wel willen weten :confused: wat is het waard ?
foto's te zien bij auto's te koop ,hier op het forum .

ik denk dat ik nieuw gauw met hopups zo'n 1600 E heb geïnvesteerd :(

wat is dan redelijk ? voor minder dan de helft gaat hij niet weg :nooo:

hier vast wat plaatjes , de rest kunnen jullie zien bij te koop .

IMG_0704.jpg

IMG_0711.jpg

IMG_0712.jpg

IMG_0701.jpg

Netjes hoor. Was hij hier nog nieuw? Met 1x rijden ziet mijne er vaak wel anders uit ;)

Ik heb hem gekocht met bij betaling voor het FalconII blok, je levert je standaard fuellie blok daar dan bij in. ;)

mooie baja hoor :cool:

als ik mijn baja niet verkoop, is dat niet erg, het blijft leuk voor erbij naast het vliegen .;)

dus als ik hem hou ,verkoop ik ook geen onderdelen ,die zijn altijd erg handig

dat zenoah blok is een getunde 26 cc , ik heb er 1 keer mee gereden ,en heeft een warmloper gehad :(, schade valt mee , moet alleen een nieuwe zuiger in ( garantie gevalletje )

grv marcel

Back