J
jmb
Guest
is het mogelijk dat de stuurservo doorgebrand is omdat het veertje van de servosaver te slap gespannen stond
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
is het mogelijk dat de stuurservo doorgebrand is omdat het veertje van de servosaver te slap gespannen stond
Ik heb net de pakking binnen gekregen maar ik heb nu zoveel compressie dat ik 2 trekstarters kapot he gekrokken, is dit normaal?
En als de zuiger in de bovenste dodenpunt staat en ik beweeg dan aan het vliegwiel dan hoor je iets tikken, volgens mij is dat de krukas waar gewoon veel kracht op komt door de giga compressie, of zal het iest anders zijn.
De zuiger komt iniedergeval niet meer tegen de cilinder!
ga morgen een nieuwe stuurservo kopen
maar geen hpi meer
welke zijn de goede en wat is ongeveer de prijs voor een degelijke stuurservo
ga morgen een nieuwe stuurservo kopen
maar geen hpi meer
welke zijn de goede en wat is ongeveer de prijs voor een degelijke stuurservo
Nee dat is niet normaal maar volgens mij ben jij ook erg aan het kl#ten. Met zoveel compressie zal hij niet lopen op benzine hoor.
Met dit soort informatie kom je op een forum niet veel verder...regeling van het stuur: probleem is dat ik weinig stuur heb
2 pakkingen er tussen, dat gaat je geheid problemen opleveren... Zal niet lang duren of een van de twee komt er tussenuit...ik heb er nu een koperen en een blauwe tussen gedaan en nu heeft hij al iets minder compressie en dat tikken van de krukas is ook weg daar kwam gewoon teveel kracht op!
maar is dit een goede oplossng?
2 pakkingen er tussen, dat gaat je geheid problemen opleveren... Zal niet lang duren of een van de twee komt er tussenuit...
Pakkingen zijn in verschillende diktes te verkrijgen, kwestie van uitzoeken welke dikte voor jou het meest geschikt is... Er zijn truukjes voor om dat te bepalen...
... is jouw cilindertje dan wel geschikt voor een 2mm langere krukas...????
Laat me raden bij pitstop gekocht zeker?
Volgens mij is dit geen geschikte cilinder voor een +2mm stroker.
... hoe weet je zo zeker dat je de juiste cilinder hebt? Enige wat nu zeker is, is dat 2 pakkingen geen oplossing is voor het probleem...Ik weet zeker dat deze cilinder ervoor geschikt is want een 30,5cc motor is altijd gewoon een 28,5cc cilinder met een +2mm krukas!
... hoe weet je zo zeker dat je de juiste cilinder hebt? Enige wat nu zeker is, is dat 2 pakkingen geen oplossing is voor het probleem...