Dat begrijp ik
Ik krijg trek in een broodje aap![]()
@ Dat zeg je goed Fritsie,200 ja me re*t gr.Dr.Dre.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat begrijp ik
Ik krijg trek in een broodje aap![]()
te dikke pakking ?
opgelost, er zitten nu 2 voetpakkinen tussen
Tenzij je koperen pakkingen gebruikt zou ik niet twee pakkingen op elkaar doen. Binnen de kortste keren krijg je ruimte ertussen, loopt je zuiger scheef en vast (in ieder geval veel slijtage) en trek je valse lucht. :? Dus toch even een extra dikke pakking regelen.opgelost, er zitten nu 2 voetpakkinen tussen
Tenzij je koperen pakkingen gebruikt zou ik niet twee pakkingen op elkaar doen. Binnen de kortste keren krijg je ruimte ertussen, loopt je zuiger scheef en vast (in ieder geval veel slijtage) en trek je valse lucht. :? Dus toch even een extra dikke pakking regelen.![]()
Alleen de koperen pakking.Ja die is al onderweg want hij hoorde bij het set te zitten maar dat zat hij niet dus wordt na geleverd!
maar moet ik dan alleen die koperen pakking gebruiken of ook nog zo'n gewoone?
hoi mannen
heb maandag jongst leden mijn baja ss binnen gekregen
en heb hem zojuist volledig in mekaar gezet
moet nog juist de body spuiten
ben toch ongeveer een 15 tal uren bezig geweest
en heb nog nooit zoveel fun gehad bij het bouwen van een model
juist de banden monteren was een beetje minder ( al die schroefjes, en die banden op velg trekken)
maar voor de rest lots of fun
in de loop van volgende week eerste test rit
moet nog een ontvanger batterij kopen maar weet niet juist welke![]()
Alleen de koperen pakking.![]()
ik heb hier nu een 28,5cc cilinder liggen met een +2mm krukas dat samen 30,5cc zouw moet zijn.
Ian, je had toch net een injectiesysteem met super veel vermogen?
ja klopt...
maar ik heb 2 blokjes en 4 cilinder sets...
Rolkooi doorzagen en twee aluminium buisjes er overheen schuiven. :?Buigt de rolkooi ook gelijk niet meer zo.
Doe mij er ook maar 2 dan![]()
Werkt toch wel he dit systeem,al heeft het wel een hoog bling/bling gehalte![]()
Werkt toch wel he dit systeem,al heeft het wel een hoog bling/bling gehalte
Ojee,geen carson/fg/tamiya/reely/x-ray/ of wat voor baja-kloon dan ook voor jou hoop ik he :lol:![]()
Ik weet waar je huis woont hoor Fritsie,ik kom je persoonlijk billenkoek geven hoor![]()
Welke diameter had die buis ook alweer Marcel?
Wil deze mod ook toe gaan passen namenlijk![]()