Baja Fun Belgium Meetings Thread

En veel stukken gemaakt ? Was veel wind vond ik vandaag .

Ik ben enkel een bolletje verloren waarop het hendeltje zit tussen de stuurservo en het stuurmechanisme. Had er gelukkig nog ene liggen, deze keer met loctite ingeschroefd. Danny heeft zen achterbumper afgebroken en Didier had trekstarterproblemen. Maar we hebben toch veel kunnen rijden vandaag. Volk en wind was er zeker genoeg vandaag.

Plus mun handen liggen open van aan de trekstarter te trekken.
Ze voorspellen slecht weer,dus tijd om de baja eens uit elkaar te halen en goed te kuisen en verbeteringen aan te brengen aan het gas.
Maar we hebben wel goe gereden. ( als Optic nie in de weg staat ).lol

gisteren gaan rijden op het strand, was wel veel wind
hier enkele sfeermomenten in slomovid

[URL="
- ‪hpi baja 03 06 2011‬‏[/URL]

Optic zal nog andere filmpjes plaatsen

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik veronderstel dat er vrijdag gereden word? Lombardsijde, 2u?

Sorry dat ik binnenval in jullie topic maar als jullie in lombardsijde gaan rijden is aan het militair kamp?
Heb zelf een fg beetle en zou graag eens gaan rijden aan de kust is maar een kwartier van hier ;)

Sorry dat ik binnenval in jullie topic maar als jullie in lombardsijde gaan rijden is aan het militair kamp?
Heb zelf een fg beetle en zou graag eens gaan rijden aan de kust is maar een kwartier van hier ;)

Jep, er ligt daar inderdaad vlakbij een militair domein. Ernaast aan de rechter zijde,ongeveer een 200m weg van de bocht ligt een asfalt wegje die richting zee gaat, er staat nogthans een verbodsbord maar dit negeren wij graag :). Politie passeert er soms wel eens maar hebben ons nog niet weggejaagd daar. Anders houd je dit topic maar in de gaten en kan je eens mee gaan rijden met ons.

Deneddy, welkom op het forum, als je foto's hebt, laat ze maar eens zien:yes:
Weet jij een grasveld of stuk grond zijn waar we kunnen rijden? is eens iets anders dan zand
Als we weer gaan rijden , kom gerust ook af, maar eerst de baja volledig uit elkaar halen voor een grondige kuisbeurt
grts

Deneddy, welkom op het forum, als je foto's hebt, laat ze maar eens zien:yes:
Weet jij een grasveld of stuk grond zijn waar we kunnen rijden? is eens iets anders dan zand
Als we weer gaan rijden , kom gerust ook af, maar eerst de baja volledig uit elkaar halen voor een grondige kuisbeurt
grts

Dit is hem ;)

20110505135744.jpg

20110425115407.jpg

en plaats vinden om te rijden is altijd moeilijk hè:)

Ben ook altijd opzoek hier in belgie (west-vlaanderen zelfs een ramp).
Maar ik geef niet op ;)Zou zeker eens afkomen naar lombardsijde.

Laatst bewerkt:
Maandag 13 juni; iemand zin om te gaan rijden in Overpelt als het weer mee zit ?
Het gaat deze week regenen, dus het fijn stof probleem zal wel geen probleem zijn vermoed ik ?

INFO : Adres is Leo baekelandlaan in overpelt
Einde van die weg komt ge aan een zandweggeske naast de spoorweg. goeie 100 meter volgen en dan ligt het terrein aan uw linkerkant.

18042011209.jpg

18042011208.jpg

18042011206.jpg

18042011205.jpg

18042011201.jpg

Laatst bewerkt:
De baja ligt volledig uit elkaar, heb vandaag de motor opengedaan om de cilinderwand te controleren en gelukkig is die krasvrij:D, want er zat een beetje fijn zand en stof in de carb.:(
terug een nieuwe dichting ertussen en heb de originele luchtfilterhouder erop gezet want de blur betrouw ik niet meer.
Ben al terug aan het monteren maar wacht nog op onderdelen voor de ophanging.

De baja ligt volledig uit elkaar, heb vandaag de motor opengedaan om de cilinderwand te controleren en gelukkig is die krasvrij:D, want er zat een beetje fijn zand en stof in de carb.:(
terug een nieuwe dichting ertussen en heb de originele luchtfilterhouder erop gezet want de blur betrouw ik niet meer.
Ben al terug aan het monteren maar wacht nog op onderdelen voor de ophanging.
Brokken gemaakt vorige keer?

Ik had al men Killer RC limiterstraps doorgetrokken, heb er ondertussen weer zelfgemaakte op gemonteerd die nog getest moeten worden.

De mijne zit al weer ineen,en eens overal goed gekuist.
Gasstaaf zat helemaal vol me zand,vandaar de problemen met het gas.
Heb die dominator er weer af gegooit,en terug het standaard potje erop.
Heb al genoeg mijn vingers verbrand.
Zal wel zien wat ik nog doe in de toekomst.
Ook dif uit gekuist,en nieuwe olie er in.
Nu de eerste weken nie veel meer rijden denk ik.
Dinsdag mag ik om mijne nieuwe 1/1 auto. Joepie.lol.
Dan nog een maand voor ik op reis ga naar slovenie.
Moet in die maand tijd nog 1000 km rijden voor ik op reis vertrek.

Snifmans dat ziet er een mooie plaats uit om te rijden.
Alleen jammer dat het zo ver is.

Danny , We gaan toch eens afspreken met zen allen dat jullie eens een volledige dag kunnen komen. Zorg wel voor een BBQ dan :-)
Didier en anexie zien da al zitten . Kunnen we daar gaan rijden en anders op het cross parcour ( bergen zijn wa groter ) Zal er van de week eens wa foto's van gaan trekken dan hebben jullie er ook een idee van. Meestal rij ik daar omdat het maar vijf minuten van hier is.

Brokken gemaakt vorige keer?

Ik had al men Killer RC limiterstraps doorgetrokken, heb er ondertussen weer zelfgemaakte op gemonteerd die nog getest moeten worden.
Ik had weer wat stof en zandkorrels aan de ingang van de carb en zag wat krassen op de piston:(
dus motor opengedaan en gelukkig niks aan de cilinderwand:D

Ik had weer wat stof en zandkorrels aan de ingang van de carb en zag wat krassen op de piston:(
dus motor opengedaan en gelukkig niks aan de cilinderwand:D

Ga je nu afstappen van de blur ? Want zoals je al eerder aanhaalde zal het wel met het vet te maken hebben. Vind dat die alu stukken toch goed afsluiten + die rubbere ring doet de rest zou ik denken. Heb dat ding net gekocht en krijg al schrik :-)

Back