Ik herken mezelf hierin.Dankjewel voor deze mooie woorden, Piet. Het is inderdaad priegelen met pincetten. En weg springende onderdeeltjes……… dus maar weer op de knieën en zoeken met een lampje …….
Gr. Peter

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik herken mezelf hierin.Dankjewel voor deze mooie woorden, Piet. Het is inderdaad priegelen met pincetten. En weg springende onderdeeltjes……… dus maar weer op de knieën en zoeken met een lampje …….
Gr. Peter
Dankjewel, Hans.Netjes!
Haha, bij mij Linoleum met allemaal kleine geperste deeltjes. Valt dan lekker niet op. Vandaar dat lampje als ‘scheerlicht’.Ik herken mezelf hierin.![]()
Ik heb een terrazzo vloer met allemaal kleurtjes.
Dankjewel, Hans. Het blijft nog steeds spannend of de romp straks in de verf netjes uit komt te zien.Het is ook allemaal een bijzonderHoog niveau!![]()
Dankjewel, Koos. Elke stap is weer een uitdaging. Nu problemen de romp strak in de lak te zetten. Maar daarvoor eerst heel veel klinknageltjes plakken.Mooi wark weer Peter, knap hoe je het allemaal voor elkaar krijgt
Succes verder