Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Thx Cyberray en Brandaris,
Dus met andere woorden zijn er 4 witte lichten in de mast met uitzondering van 1 geel achteraan dan? Dacht nogthans dat er een rood of groen ook in de mast aanwezig was maar dit zal dus fout zijn.
Los varen (zonder sleep) zoals boven Frederik aangeeft.
Slepen tweede toplicht WIT erbij wit heklicht uit, GEEL heklicht aan.
met meerdere sleepboten aan 1 object 3Toplichten aan.
of Sleep object op grotere lengte (>300mtr. weet ik niet uit mijn hoofd ?)
met enkele sleepboot ook 3 Toplichten Wit
Bij moeilijk manouvreerbare sleep op zee komt daarbij ROOD-WIT-ROOD bij naast de Toplichten.
Maar die Banckert was daar niet mee uitgerust !
Neem een Kort lang plankje en spijker daar fijn schuurpapier op voor dit hout.. !
Zorg dat het aan de onderkant goed stak zit en schuur zo je stuurhut, zo behoud je teminste de mooie scherpe hoeken van de stuurhut.
Hoi iedereen, ben ondertussen bezig met het verder afwerken van de bovenbouw. Moet eerlijk zeggen het valt me allemaal een beetje tegen van Billing Boats, lasercut??? Werkelijk niets past en schuurpapier en plamuur zijn hier wel degelijk uw beste vriend. Ze konden eigenlijk even goed gewoon het hout en een figuurzaagje in de doos gestopt hebben
Ik vraag me dan ook af hoe dit zit bij andere bouwpakketten zoals die van Graupner en Robbe, of is dit een terugkerend fenomeen? Wat is jullie favoriete merk, als het aankomt op het bijna perfect passen van de verschillende onderdelen? Ook al vind ik dit een negatief punt van Billing Boats toch ben ik gebeten door het virus van de modelbouwIk moet zelfs eerlijk zeggen dat ik zelfs al luidop droom van een volgend project
Dus nu is eigenlijk mijn vraag naar jullie toe, welk merk jullie favoriet is.
Groeten,
Stefaan.
@ Robert-jan : voor grote naden te dichten gebruik ik Magig Sculp, top product vind ikzelf. Het gebruik ervan is simpel en krimpt niet na het aanbrengen. Ik heb mijn magic sculp besteld via e-bay.
![]()
@ Brandaris : hoi Brandaris, had er ook al over nagedacht om geen water in de romp te krijgen. Ik zit met het idee om de romp (direct onder het dek) af te sluiten met plexiglas, moet er wel nog even over brainstormen hoe ik dit juist ga doen want de romp moet natuurlijk wel toegankelijk blijven.
Groeten,
Stefaan.