Banckert

nou nou wat een namen :) nog maar meer bemanning aanschaffen zeker?

bezig met de servo hevels enzovoort aan te sluiten..

001ixe.jpg

002mcq.jpg

003mkjy.jpg

019ptv.jpg

Paul

Zet je nog wel aan één kant van dat draadeind een moertje klem tegen dat gaffeltje?
Die messing strip met sleufgaten, die ga je toch zeker niet gebruiken in die combinatie?
Dat geeft veel te veel ruimte.
Probeer ook dat draadeind wat minder ver in die gaffel te draaien. (nu loopt hij klem op de servo hevel)

Tip, gooi die rooehevels van BB heel ver weg onderin je oudijzerbak een haal een paar roerhevels van robbe (of iets soortgelijks)

Grappig, dat zijn geen roerhevels maar dubbele soldeerlipjes, van vroegah toen je nog zwevende schakelingen bouwde door te solderen en draad te wikkelen om het schroefdraad waarmee je deze lipjes vastzette... Ik heb er volgens mij nog een aantal van in mijn elektronica-zooi-voorraad.

Tip, gooi die rooehevels van BB heel ver weg onderin je oudijzerbak een haal een paar roerhevels van robbe (of iets soortgelijks)

100% mee eens,... Die messing dingen verbuigen heel snel...

Grappig, dat zijn geen roerhevels maar dubbele soldeerlipjes, van vroegah toen je nog zwevende schakelingen bouwde door te solderen en draad te wikkelen om het schroefdraad waarmee je deze lipjes vastzette... Ik heb er volgens mij nog een aantal van in mijn elektronica-zooi-voorraad.

bedankt! :)

komt goed, ik ga z.s.m om nieuwe ;)

Paul

Hallo,

na een poosje lekker bezig geweest te zijn met de servo, werkt nu alles naar behoren!.. ook de motor doet het hoe ik het wil, nu is het wachten tot Loek komt dan lijmt hij de romp op elkaar en is het varen! maar Zondag eerst even kijken voor proefdrijven en dan misschien van achter nog wat lood er in..

hier het filmpje:

ps: de roeren moeten nog RECHT gezet worden ;)

Paul

Laatst bewerkt door een moderator:
hallo paul

als je dat dek nu lijmt met tec7 dan kan je het er later als het eens nodig is makkelijk vanaf halen
breekmesje er onder en gewoon los snijden
daarna de restanten er af halen en terug tec7 spuiten om het dek ga de gedane herstelling er terug op te lijmen

gr raf

Back