Bandit of Slash?

• Topicstarter Topicstarter Slashingup
  • Startdatum Startdatum
S

Slashingup

Guest
Hallo ,

Ik heb veel gekeken naar traxxas slashes en bandits , ik vind het allebei leuke autos.. Maar ik weet niet welke ik zal kopen.. Ik vind de bandit mooier + leuker ( vraag me niet waarom )
En de slash is beter beschermt..
Ik kan veel over de slash vinden op het internet en echter minder over de bandit..
Zou iemand mij kunnen helpen met mijn keuze ?

Wat wil je doen er mee doen?

Denk dat de bandit op een baan beter uit de verf komt en de Slash op doorgaans off-roaden.

de Bandit is een goede auto hoor. (is hetzelfde als de Rustler, alleen dan buggy kap er op, andere wielen, en ik geloof iets kortere draagarmen.) als je de Bandit mooier vind, zou ik ervoor gaan. :)

Oke , en kan hij tegen een stootje ? als hij soms over de kop gaat , of eens tegen een andere rc auto aanrijd ?

Ja de Bandit kan net als de Rustler redelijk wat klappen hebben. Het leuke aan de Bandit is ook nog dat je hem relatief makkelijk kunt ombouwen naar de Rustler (zou je daar in een later stadia behoefte aan hebben).

Wel,wat er naar mijn mening minder aan is is dat de voorste shocktower zo ver uitsteekt.Als je erg hard op je dak smakt is die sneller stuk als bij een rustler of slash...natuurlijk is het zowieso niet slim om op je dak te smakken:mrgreen:
Maar voor de rest zie ik geen minpunten aan de wagen,maar als je echt offroad wilt gaan zou ik voor de slash gaan en voor ook wat onroad voor de bandit.
Mvg,

Lennert Es

Ik wil ook goed kunnen off-roaden op een zand parcours , zou de bandit hier geschikt voor zijn ?

ja met de bandit gaat dat alleen waar je op moet letten is de front tower dat heb je bij de rustler niet persoonlijk zou ik de rustler kopen en als je dan nog wil is er makkenlijk een bandit van te maken

grt Joeri

Ik wil ook goed kunnen off-roaden op een zand parcours , zou de bandit hier geschikt voor zijn ?

Wat is er beter aan de rustler ?
Dat hij hoger op de weg ligt ?

Bandit ziet er wel leuker uit vind ik ;o
Ik weet het echt niet meer ..
Ik heb al veel onderzoek gedaan op het internet :D
Laten we stemmen !!

Zeg Rustler , Bandit of Slash en zeg waarom , dat maakt mijn keuzen gemakkelijker ,

Bij voorbaat dank !

Bandit, zelfde chassis als de rustler. de voorste tower kan weliswaar kapot.. maar als je met die auto op een zand parcours zo'n klap maakt dat je die shocktower kapot hebt, zou bij de rustler ook zeker de kap kapot zijn.

@ Joeri VXL vind ik té duur.. Zoveel geld heb ik nou ook weer niet..
Vandaag bij me vader gewerkt voor geld :)

@ Klamath , Dus dan gaat hij eigenlijk niet snel kapot ;o ?

Ik zou voor de Slash of de rustler gaan.
Waarom ?
Alleen al omdat deze beter beschermd zijn tegen crashes.
Omdat ik zelf een slash heb en weet hoe stevig deze is, en 2 vrienden van me rijden met de rustler

het zijn allemaal erg stevige wagens. de rustler heeft wel een grotere kap (en de Slash ook) ik vind alleen dat de standaard traxxas kappen erd dun zijn.
met al deze wagens, als je teren een paaltje of zo zou rijden (met een redelijke snelheid) heb je waarschijnlijk een stuk ophanging kapot.

het enige waarvoor de kap van de slash en rustler de auto een beetje beter beschermen is het over de kop gaan. bij de bandit steekt de voorse shock-tower boven de kap uit, bij die andere 2 niet.
daarentegen zou je ook kunnen zeggen dat de shocktower van de bandit de kap beschermd.. ;) een kap kost ook geld. uiteraard kun je zonder kap, of met een kapotte kap ook wel rijden, en niet met een kapotte shocktower. maar zo'n shocktower gaat wel minder snel kapot dan een kap. :)

uiteraard, dit is mijn mening. hoeft niemand het mee eens te zijn natuurlijk.

Erg bedankt voor jullie aandacht.. Ik ga er nog eens een nachtje over slapen en dan kijk ik weet eens :D nu ik de rustler zie is hij toch ook wel vet hoor :D

Ik stem slash omdat het gewoon een erg stevige wagen is.
waarom niet rustler:omdat volgens mij de rustler minder mooi is dan de slash,maar de meesten vinden dat omgekeerd,puur een persoonlijke smaak dus.
waarom niet de bandit:omdat je met die voorste shocktower zit,maar zoals je ziet is dat ook een persoonlijke mening.

Mvg,

Lennert Es

Back