Ik gebruik zippy's van 2800mAh, maar ze zijn al een tijdje op hun retour, ik moet ze dringend eens vernieuwen.
Hoeveel laad je bij die 450 terug na die 9 minuten dan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik gebruik zippy's van 2800mAh, maar ze zijn al een tijdje op hun retour, ik moet ze dringend eens vernieuwen.
Dat klopt. Ik heb er ondertussen zoveel zorg en centen inzitten dat ik hem met zoveel mogelijk liefde probeer te behandelen en hem liefst zo zacht mogelijk neerzet.Je moet een SkyFox echt ongenadig hard neerzetten voor die beugels breken. Het kan wel, maar zo hard durf jij echt niet te landen
Oh... dat gaatje hoort er ook niet, en in principe verzwakt dat de beugels, maar dat mag geen naam hebben....
Alleen, als je revo mix probeert in te stellen, dan moet je wel eens iets heftiger op en neer en als je dan je heli nog niet goed genoeg kent, dan vlogt al eens een iets herdere landing![]()
Nog een tip van een vario vlieger, let goed op dat je staart rotor de grond niet raakt bij een te harde landing, dit gaat meestal ten koste van je tandwieltjes in de staart rotor of main gear, ze kunnen niet veel hebben...
Gr rinie