Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo Bart,
hoe ga jij het doghouse bevestigen aan de romp?
Mocht je hier magneetjes voor gebruiken, zou je twee kokers verticaal langs de mechaniek kunnen monteren, waar je dan makkelijk je batterijen kan laten inglijden.
Ok bedankt voor de info.
Ik moet duidelijk nog veel leren
In principe, als je die motorsteunen aan de voorste "voetjes" verbind, kun je nog wel meer van dat frame weghalen, dan hoeft die hele voorste bovenkant er niet te zijn.
Ik weet ook nog niet hoe dat uit zal komen. Op de trainer lagen de accu's horizontaal onder de motor en was hij mooi in balans. Nu zit al het gewicht van de accu's meer naar voor. In combinatie met een zwaardere staart moet dat de goede richting uit gaan. Maar het is nog veel te vroeg om hier uitsluitsel over te geven. Ik houd jullie op de hoogte.Ik ben wel benieuwd hoe je nu met het zwaartepunt gaat uitkomen. Die accu`s zitten wel handig zo !
Tip : maak de connectors die naar de regelaar gaan vast aan het frame zodanig dat je met 1 hand de connector los kunt trekken en weer in kan pluggen.
Dan hoef je niet met 2 handen tegelijk je romp in om de boel los te trekken.