Beech C-45

Ha Eric.

Dat is gaaf!!!!!!
Oeps wat ben je snel met het intrekken van de wielen.
Moet dus nog even oefenen.

Groeten mister smoke!!!! Han.:p

Die low passes is echt Eric`s kenmerk :D

Eens kijken of ie op Oss net zo laag gaat als vorig jaar ;-)

Die low passes is echt Eric`s kenmerk :D

Eh.. en dat zeg jij, Berto? Ik weet niet hoe vaak ik jouw calmato inverted met minder dan 30cm tussen kielvlak en grond voorbij heb zien komen op ons veld, maar vaker dan ik kon tellen of de moeite waard vond te onthouden ;)

Mooi filmpje van de beech weer, die camera doet het best aardig.. jammer dat er toch trillingen doorgegeven worden aan de camera, maar adar doe je weinig aan. Mogeljik zou het helpen om het filmpje eens door virtualdub heen te trekken met de de-shaker, een soort steadyshot die je acteraf kunt toepasen..

Thanks allemaal,

Eh.. en dat zeg jij, Berto? Ik weet niet hoe vaak ik jouw calmato inverted met minder dan 30cm tussen kielvlak en grond voorbij heb zien komen op ons veld,..
En minder dan 30cm heb ik ook gezien (maar toen was het plons :wink: )

Het is niet alleen een trillend beeld maar ook golvend beld en daar valt (achteraf) weinig meer aan te doen denk ik . De volgende keer een stukje schuimrubber er tussen doen.

Ja, die lowww pass komt inderdaad erg leuk over op het filmpje.:banana:

@Han is de Smoke al ergens te zien?

@gerald, ik schrok daar ook van toen ik het volgende filmpje zag van een zweversleep gefilmt van onder de vleugel.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hee Eirc,

Je was er in Ingen niet bij maar toen ging het wel (Op Zevenhuizen beide Calmato`s ???? ;-) )

Wat betreft dat stukje schuim heb ik de ervaring gehad dat het toen erger werdt.

Voor Han z`n Smoke zie hier:
[52559] smoke-systeem-electro-3

Wel op teveel :oops:
en natuurlijk de interessante topics van jullie allemaal :yes:

(moet bekennen dat ik bezig ben met m`n site aan het updaten dus zit al weer veelste lang achter de pc.
Maar jah, de druk is even van de ketel qua bouwen dus moest even wat anders doen.....)

Waauuw, prachtige beelden zeg! Inderdaad erg dichtbij de wijk, weg en EBZW runway........blijf dat mooi vinden en zoiets kan ook alleen nog maar in Belgie. In Nederland zou je de ambtenaren het stuipen opjagen:wink:

ps, welk cameratje heb je in gebruik?

Grtz,
Gerald

Mooie omgeving ook!
En ja, ik zat al van het begin te wachten op die low pass en jawel, we werden weer getrakteerd op het moois :lol:

Hee Gerarld,

Eric (en vele anderen oa ondergetekende) gebruiken hiervoor de FlyCamOne 2.
Zie ook dit draadje voor meer filmpjes etc:
flycamone2

Hee Arvid,
ook weer even op het mbf, we missen je wel hoor :yes:

Greetz,
Berto.

De twee Beeches (en hun baasjes) voor vertrek

PICT4226.jpg

En zo kun je altijd Eric vinden.

100_2328.jpg

Ik kon het niet laten.:):)

100_2349.jpg

Beech klaar voor vertrek.
PICT0004.jpg

En Eric is ook klaar voor vertrek.
PICT0005.jpg

This video is not yet processed.
Dus nog geduld.

Han.

Han en Eric, ik heb nog wat foto,s gemaakt van de Beeches op de vliegshow van Rheidt, op het forum zeten lukt mij niet maar ik kan ze wel even mailen.
Laat me even weten naar welk mail adres ze heen kunnen.

Groet Jan Reus

Mac.

Back