Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Over de vliegeigenschapen kan ik zeer kort zijn!!!!
Hij vliegt als een charter.
Bij bochten aan lage snelheid niet de minste neiging tot afvallen.
De landingssnelheid is voor een kist van bijna 16kg zeer traag.
Ik heb effe geprobeert te vliegen met de linker motor op stationair en de rechter op de gas-knuppel (op half gas) en dat was ook niet verkeerd.
Ik heb er nu 3 vluchten mee gemaakt en ga hem nu weer ontmantelen om hem verder af te werken en te spuiten.
Heb je nu gevlogen zonder een verflaag er op? Dacht er namelijk ook aan, maar ben bang dat het spuiten dan niet meer gaat door de vettige zooi. Heb je hier nog een tip voor? Dan weet je tenminste hoeveel tijd je in de afwerking gaat steken.....
ja ik heb gevlogen zonder verflaag.
het toestel is helemaal bespannen met glasmat en epoxy (hier trekt geen vettige zooi in) enkel op de bovenkant is spuitplamuur aangebracht de uitlaten zitten aan de onderkant)
Destijdes bij mijn P-38 ben ik ook gaan vliegen dat ik hem bespannen had met papier maar daar had ik achter de uitlaten plakband geplakt (paar stroken verpakkings-tape)