Beech C-45

Ha die Eric,

Wanner is ie klaar, :lol: ik bedoel wanneer is ie in de kleur gespoten :P
zodat ik weer nieuwe foto,s van die mooie kist kan maken.
Denk je dat deze klaar is om met het Paasweekeind op de Pampa te vliegen en anders breng je de piper nog maar eens mee kunnen we slepen. :sleeping:

Gr. tot in Hapert vliegman

De foto`s van vrijdag 4 mrt zo staat het er nu voor bijna klaar om te spuiten (tijdens de middag pauze) :wink:
afb17011.jpg

afb17012.jpg

pasen zal niet lukken. :oops:
ik zal proberen de piper in orde te hebben.

Groetjes

Netjes hoor. Werk je op een vliegveld trouwens? Of woon je er gewoon dicht bij ;)

Erik zijn de gaten voor in de vleugel niet ovaal
Ik kan mij herrineren van de Beech uit Gilze dat deze niet rond zijn
of het moet zijn dat het bij dit type wel is

Gr. Vliegman

Er zitten 2 gaten in de voorrand een ronde en een afgerond vierkant zie hieronder.

ps de foto´s van het model werden gemaakt in Genk(B) op het vliegveld
voor de hangaar waar ik ¨werk¨

afb17015.jpg

na wat weatheren, de nose-art en vernissen :D
afb20948.jpg
afb20949.jpg

afb20950.jpg

afb20951.jpg

nu nog de raampjes en diverse andere kleine dingetjes :roll:
ps dit zal voor volgende week zijn als we terug zijn van La Ferte Alais (vliegshow echte vliegtuigen) :idea:

Dat ziet er super uit zou je nog wat detail plaatjes kunnen schieten.

En durf het bijna niet te vragen (maar doe het toch) doe je mee met de schaalwedstrijd op 29 mei te Rozenburg.

Het wheateren heb je heel subtiel gedaan en is precies goed naar mijn smaak heel erg mooi.

Ton

Ziet er echt super uit.

Durf het bijna niet tezeggen.
Mis nog 1 ding.

De remblokjes voor de wielen met rode lintjes.

zo dus even bewerkt.
O ja tidens de bewerking kwamen we er achter dat het orgineel gele landingspootjes heeft.
afb20980.jpg

Werkelijk prachtig.

Han.

:oops: :oops: dank je, dank je :oops: :oops:

Schaalwedstrijden zie ik niet echt zitten, af en toe eentje voor de lol als die niet te ver weg is (tegen de ouwe rotten in het vak maak ik toch geen kans, de Beech van G Rutten is veel beter schaal dan die van mij)
ps ik heb ook geen sportlicentie van Nederland (wel van Belgie) dus misschien met een Beneluxcup???

Hoi,

De Beech van G. Rutten is een streling voor het oog, maar je moet jezelf toch niet als minderwaardige beschouwen vind ik, zo'n project moet groeien en de dingen die ze mogelijk zouden afkeuren wijzig je....

Ik vind het een prachtige kist en zou toch proberen eens een keer mee te doen, al is het maar voor de fun.

Wat ik me nu wel afvraag is: Mag je met een Belgische sportlicentie in Nederland niet vliegen op wedstrijden???

Hoe moet dat dan?

Tot hoors
Tom

De bedoeling is dat er in de toekomst inderdaad porp-hub´s op komen maar eerst VLIEGEN :D :lol:
Een fatsoenlijke en betaalbare pilootpop staat ook nog op mijn verlang lijstje
Groetjes Eric

Heel mooi gebouwd, net echt :wink:
Je moet er volgens mij wel veel moed voor hebben om zo'n mooie schaalkist voor het eerst in de lucht te zetten, veel succes !

Groetjes
Steven 8)

Back