Beech C-45

........................................................(sprakeloos)

Of toch èèn woord:
Ge..Wel..Dig :worship:

Heel mooi, zeker dat geluid bij die rustige low passes :) Daar kunnen wij gewone stervelingen alleen maar jaloers op zijn.

Dit is inderdaad een mooi stukje vliegwerk. Pracht geluid, hoort er echt zo bij!

Ha die Eric,

Erg mooi filmpje. Laagvliegen viel een beetje tegen! Ben ik niet gewend van jouw :P Komt door die mais zeker! Nou volgende keer maar beter he :lol:

Wanneer kunnen we bij aeroclub Bladel weer eens van zo'n show van jou genieten?

Heb je trouwens nog extra details aangebracht aan de beech?

groet Marcel

:oops: :oops: :oops: wat een lof allemaal :oops: :oops: :oops:
Ik kreeg al een opmerking dat ik niet langs mijn schoenen moet gaan lopen na al die positieve reakties.

BLA31 : Heb je trouwens nog extra details aangebracht aan de beech?
Nee, nog niet ik wil deze winter nog wel dummy remmen maken. Maar ik ben nu effe bezig met een Swift S-1 Zwever

Allen bedankt voor de reacties :!: :!:

ps ivm de sound, 2x 28cc 3W met een dynatrust 20x8 prop en zelf gemaakte 2 kamer demper van roestvrijstaal(inox) motoren draaien op de grond iets meer dan 6000 toeren met inloop mengsel (avgas/100LL met minerale olie)

Groetjes Eric

ja, er zit onder tussen al een piloot in eentje van "my scene" voor 8 euro bij de Blokker, er zat zelfs een koptelefoon, zonnebril en andere niet bruikbare dingetjes bij. hier het resultaat.
normal_DSC00693l.JPG

normal_DSC00694l.JPG

een piloot . . . eentje van "my scene" . . . 8 euro bij de Blokker
Met permissie: wat is dat voor nicht? 8O

Da's nou niet wat je noemt een stoere soldaat! :nooo:

't Lijkt Elvis Presley wel! :?

Als ik zo'n mooie Beech had: die zou er bij mij niet inkomen (letterlijk)!

Just my two cents.

jan.

Het lijkt meer op een thunderbird! :)

tree,two,one thunderbirds are go.
brains_tb2.jpg

Nou Eric,

Daar gaat je mooie mannekke. Zijn ze weer niet tevreden!

Maar je moet maar zo denken: het gaat om het innerlijke en niet om de buitenkant :D

Of gaat deze vlieger hier nu niet op :roll:

Hoi Eric,

Is dit een 12" figure?
Zou je nog kunnen kijken of je wat andere kleren kan bestellen.
Verder is 8 euro niet duur, beter dan zo'n 65 euro voor een pop van 21st century.

Groet,
Jaap

Aan de andere kant: als Eric 'm 'mooi' vindt, wie zijn wij dan om z'n piloot af te kraken? :?

(Dat laat onverlet dat iemand met zo'n 'pak' aan, in een C-45, natuurlijk niet erg 'scale' is.

En we zitten hier wel op het scale forum!)

Ik heb op scale-treffens ook wel grote Pipers gezien, daar zat dan een teddybeer achter de stick. 8O

Zo'n knuffel-beest. :evil:

Als het nou nog een echte grizzley was geweest, op schaal . . . 8)

:wink:

jan.

Het kan natuurlijk zijn , dat de Beech gekocht is door particulieren bv door Gordon en Gerard Joling.

De beech wordt in Geogia (usa) gevlogen door burgers vandaar dat ik niet veel aandacht besteedt heb aan de kleding.
Het is inderdaad te overwegen om een de piloot met een ander jasje + zonne bril uit te dossen. :idea:
Ik kan me voorstellen dat ze in zo'n vliegend museum ook de kleding van toen dragen.

totdat ik heeeeeeel veel tijd heb, vlieg ik gewoon door onder het volgende motto:
Beter een "nicht" als piloot, dan geen piloot :showass: :oops: :wink:

groetjes Eric :lol: :lol:

Groot gelijk Eric. Heb overigens net nog even van je filmpje zitten genieten. Prachtig gevlogen, vooral die low pass. Complimenten zowel voor het toestel als voor het voorvliegen.

Groet Huib

Zo is het Eric,

Waarom zou het vliegen in zo'n mooie Beech als de jouwe alleen voorbehouden zijn aan hetero's :D

Miischien zet ik ook wel van de belgische "nichten" :Fade-color in mijn Siai Marchetti. Zolang ze het hele vliegtuig maar niet roze gaan schilderen en er mee naar de Gay parade gaan :evil:

gr. Marcel

Back