guy5927 zei:
aso aso aso ....Ik zeg je NET dat ik me bij een club aangesloten heb...EN dat ik ook vind dat dat noodzakelijk is ....
D'r lopen er hier een paar rond op dit forum die
a) niet best kunnen lezen
b) erop gebrand zijn het plezier van andere mensen te vergallen nog voor ze goed en wel begonnen zijn...
Het gaat hier over iemand, die te midden van een veelheid aan vliegverenigingen wil gaan wildvliegen met de argumentering dat er geen tijd zou zijn voor een club, niet over Guy5927. Wel goed lezen, he :wink: !
Welke onvriendelijke benaming je zo iemand wil geven is uiteraard een eigen keuze, maar de leden van de omringende verenigingen zullen in ieder geval geen gevoelens van sympathie voor zo iemand ontwikkelen. Ik kan me dan ook best voorstellen, dat er zeer fel wordt gereageerd.
Daarnaast wordt er door meerderen op gehamerd, dat juist het lid worden van een vereniging veel meer lol geeft, beduidend minder kosten aan stukgevlogen toestellen meebrengt en uiteindelijk een veel sneller resultaat zal opleveren. Het is dus geen juiste conclusie om te stellen, dat we elkaar het licht niet in de ogen gunnen. Integendeel, er wordt geprobeerd iemand het enige juiste advies te geven, dat het meeste plezier oplevert....
Enne, in België hoeft zo iemand natuurlijk ook niet aan te komen. Over het algemeen zijn Belgische modelvliegers vriendelijke, vrolijke en zeer gezellige mensen, maar laat er niemand hun toestellen in gevaar brengen, want dan is het vriendelijke en het vrolijke er onmiddellijk af!