Uh ik weet toch winkels genoeg, ook online, die Hirobo-spul verkopen fredje, daar ligt het niet aan hoor. Het is alleen wel waar, dat raptor een dichter service-netwerk heeft als ik het zo mag noemen :lol:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gerard_nl zei:nadeel van een 50 is dat het ook veel sneller mis kan gaan bij paniek situaties.
tonh zei:Gerard_nl zei:nadeel van een 50 is dat het ook veel sneller mis kan gaan bij paniek situaties.
<blaat>
Ton
Rhelie zei:Ik zou meteen voor de 50 er gaan, beter nog een 60 er, Wil je echt voor iets goeds gaan koop dan een Vario Evolution of een Sky-fox.
Of wil je al binnen een half jaar loopings gaan trekken ?
Herman zei:koop een 50er.
als je een half jaar met een 30er vliegt bouw je hem toch om naar een 50er.
ik zou eerder voor een hirobo scedeau of een evo50 gaan 8O .
Sprokkel zei:szabo style vliegen of schaal ?
Gerard_nl zei:zelfs op die 48% gas zuipt ie 9 min op een tankje :wink:
als je trouwens je hele heli uit elkaar haalt om je pignon te verwijderen moet je toch eens bij je eigen sleutelkunsten gaan kijken kabouter
zon klusje doe ik in 15 minuten van begin tot eind.
wouter1 zei:voor je iets koopt, zorg ervoor dat je tenminste kan hoveren op
de sim
Tuinkabouter zei:Getalletjesgek dat ik ben heb ik bijgehouden wat het me precies gekost heeft, die ombouw :lol:
Zie hier:
OS50SX-h Ring
....
NHP Rasor blades
In het rijtje ombouw was ik de uitlaat nog vergeten
Totaal: 361,25
In dat totaalbedrag zaten enkele parts die ik al had en wat 2e hands dingen, maar indien je alles nieuw neemt kom je heel dicht bij de 400 euro, daar mag je heel wat extra brandstof voor verstoken.