Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Rhelie zei:Hooveren kun je het beste vergelijken met een kogeltje midden op een bolle plaat houden, als je niks doet zal hij altijd weggaan en snelheid opbouwen.
veel meer dan 50 % zeker het eerste jaar dat je er mee bezig gaat.tonh zei:Rhelie zei:Hooveren kun je het beste vergelijken met een kogeltje midden op een bolle plaat houden, als je niks doet zal hij altijd weggaan en snelheid opbouwen.
Oke ! Ja, daar lijkt het wel wat op. Kan je stellen dat hooveren (is het nou met 1 of 2 o's in nederdutch ?) altijd een groot deel van de inspanning blijft, ook bij 3D ? Meer of minder dan 50% ?
Ton
Gerard_nl zei:ton, nogmaals, kom langs op de club en ik laat je de besturing zien zoals je die aan moet leren, afleren is moeilijk en als ik je ga leren vliegen wil ik wel dat je de stickbezetting vliegt die ik vlieg, om de redenen die rick mooi beschreven heeft
Ton,Ik schreef eerder dat ik had ingesteld dat recht=clockwise (van boven gezien) maar ik merk dat denken vanaf de achterkant van de heli toch makkelijker is en je links=clockwise wilt hebben. Op de eerder genoemde website staat geloof ik echter dat rechts=cw de echte mode 2 instelling zou zijn
wrobijns zei:Er vliegen meerderen "verkeerd" met de staart. Dit is eigenlijk een beginnersfout omdat het (zoals gezegd) bij hoveren zo logisch lijkt.
Ik wou hun niet direct voor het hoofd stoten door te zeggen dat het STOM is om de staart te sturen![]()
marco bosch zei:ton
als je met getroken gas vliegt ben je niet fout bezig wat anderen ook zeggen er zijn onder tussen al meer mensen die getrokken gas vliegen in nederland ik ben er een van.
als je namelijk ook modus een vliegtuigen vliegt dan is modus twee getrokken gas eigenlijk makkelijker aan te leren in my humble opinion.
nu zou ik wel weer heel veel kritiek krijgen maar nogmaal het is mijn mening
wrobijns zei:FOUT, FOUT, FOUT,FOUT, FOUT, FOUT,FOUT, FOUT, FOUT,FOUT, FOUT, FOUT,FOUT, FOUT, FOUT,FOUT, FOUT, FOUT :!: :!: :!: :!:gas geven staat zo dat naar boven stationair is en naar beneden is gas.
Ga nu niet een eigen methode van besturen aanleren :evil:
Straks kan NIEMAND je nog helpen als je alles anders doet.
Het gros van de piloten gebruikt mode2, leer dan ook vliegen in mode2:
http://www.jupiter-venlo.nl/Helikopters/Besturing.htm