Beginner met veel vragen

05-01-12%2B-%2B1

(sorry, met de gsm gemaakt)

Maandag besteld, vandaag binnen. Dus ik kan zaterdag aan de gang!!!!
Er zit al vet in de doos, zie ik nu, is die goed genoeg?

En ja, stel ik vind het racen echt leuk, dan komt er beter spul....

De schokbrekers zijn frictie shocks, ik zal als ik jou was wel upgraden naar olie gevulde schocks, de gene die je nodig heb zijn van tamiya zelf de
Tam5361. Plus upgrade naar lagers inpv bus!

Heb weer een vraag.
Ik ben nu al een tijdje aan het zoeken naar koplampen waar ik een led in kan weg werken.
Ik heb er wel één bij conrad gevonden (klikkerdeklik) maar deze is eigenlijk te breed.
Mijn lampsticker is 19.5mm breed, hij mag wel wat breder maar ik denk dat 25mm (boorgat is 22mm) TE breed is.
waar kan ik zo'n soort lamp bestellen maar ietsje kleiner.
bedankt wederom

Kijk even op PK Model Racing, zag er daar al verschillende staan :) Als je niet weet hoe je er moet komen:

Rc winkel, alle producten ---> Auto's en auto onderdelenn ---> Tuning ---> 1/10 touringcar deed ik, je kan ook bij de andere kijken denk ik :)

top, bedankt voor de link (en vooral met je beschrijving).
Ik zal daar eens kijken.

edit...
nope, ik wil echt ongeveer dezelfde als die van Conrad. Alleen een maatje kleiner.

Laatst bewerkt:
Heb de lampen van conrad toch maar besteld. Misschien valt het mee.
Ik heb zitten zoeken naar een mooi beginners airbrush kit.
Ben ik met deze kit (als beginner) een tijdje zoek?
ik begreep door het lezen van veel sites dat je vooral naar dit moet kijken:
Het volume van de compressor en dat je eventueel nieuwe nozzle en naalden kan kopen.
De volume is 47 db en de prijs van eventueel een nieuwe naald op nozzle is ongeveer 8 euro.
Dus..... is dit goedkoop, duurkoop of heb ik dan een mooi kitje om mee te werken?
Want buiten het verf en afplak spullen, heb ik dan alles?
Wederom bedankt.

Edit: tussenstand

DSC_0034.jpg

3-kanaals ontvanger 2,4 GHz GT2

goede dag

ik weet nie goed waar ik moet zijn om mn vraag te stellen maar misschien kan ik hier ook geholpen worden.

ik ben een rc auto in elkaar aan het zetten maar nu de elektra nog.. weet iemand hoe ik de auto met mn afstandbedining laten werken??

gr arie

Back