D
Dayokun
Guest
Hoi,
Ik wil dus beginnen met brandstof RC auto's.
Ik heb al aardig wat gelezen op forums enzo, dus ik zet het hier ff op een rijtje.
Kan iemand mij helpen met verbeteren van mijn lijst ?
---------------------------------------
Deze auto ben ik van plan te kopen :
Reely monstertruck"X-Factor" 4WD R2R 1:8 - 1: 8 Crawler - Conrad Electronic
En deze set heb ik erbij nodig :
Nitrobox Pro voor R2R 1:8 - Diverse toebehoren - Conrad Electronic
Mijn vraag van dit deel is, is dit een verstandige auto om te kopen als beginner ?
En zo nee, welke "offroad" dan wel ?
Ok, als ik dus mijn auto binnen heb wil ik gaan rijden.
Maar eerst afstellen
Hierzo op de forums staat dat ik het best de WOT methode kan gebruiken, terwijl ik op andere forums lees(Vooral Engelse) dat de WOT methode de slechte methode is om je auto interijden.
Maar welke methode moet ik dan gebruiken.(Als iemand wat links weet naar andere methode's en zijn voorkeur is dat awesome)
Maar goed laat staan dat ik de WOT methode gebruik, vooral omdat dit de enigste methode die ik zo snel kon vinden met een duidelijke beginners handleiding.
Maar dan gaat het er mij om welke brandstof ik gebruiken moet. (Voor de auto die bovenin genoemt is.)
Ik had wat dingen gelezen over Tornado fuel, ook hier heb wat verschillende meningen over gelezen.
Brandstof : Nitro-RC, De goedkoopste online RC modellen
Op deze site staan 2 verschillende brandstoffen, maar ik weet niet welke voor inrijden is en welk voor normaal gebruik dient.
En ik vroeg mij ook af of er betere site's waren waar ik brandstof kan kopen, want als ik naar de site kijk die ik gevonden heb, staat er dat er maar 5 in vooraad zijn.
En ik zou graag een overzicht hebben met brandstoffen Cons en Pro's van elk. (Miss weet iemand een topics of site die dit uitlegt.)
Nu heb ik mijn auto gekocht en ingereden.
Volgens mij kan ik nu met mijn auto rijden, of vergeet ik nog iets ?
Dit zijn mijn gedachtes waar ik mee treuzel om een brandstof RC auto te kopen, prijs is geen probleem.
Als iemand mij een mooi antwoord kan geven ben ik blij :rolling:
Ik wil dus beginnen met brandstof RC auto's.
Ik heb al aardig wat gelezen op forums enzo, dus ik zet het hier ff op een rijtje.
Kan iemand mij helpen met verbeteren van mijn lijst ?
Deze auto ben ik van plan te kopen :
Reely monstertruck"X-Factor" 4WD R2R 1:8 - 1: 8 Crawler - Conrad Electronic
En deze set heb ik erbij nodig :
Nitrobox Pro voor R2R 1:8 - Diverse toebehoren - Conrad Electronic
Mijn vraag van dit deel is, is dit een verstandige auto om te kopen als beginner ?
En zo nee, welke "offroad" dan wel ?
Ok, als ik dus mijn auto binnen heb wil ik gaan rijden.
Maar eerst afstellen

Hierzo op de forums staat dat ik het best de WOT methode kan gebruiken, terwijl ik op andere forums lees(Vooral Engelse) dat de WOT methode de slechte methode is om je auto interijden.
Maar welke methode moet ik dan gebruiken.(Als iemand wat links weet naar andere methode's en zijn voorkeur is dat awesome)
Maar goed laat staan dat ik de WOT methode gebruik, vooral omdat dit de enigste methode die ik zo snel kon vinden met een duidelijke beginners handleiding.
Maar dan gaat het er mij om welke brandstof ik gebruiken moet. (Voor de auto die bovenin genoemt is.)
Ik had wat dingen gelezen over Tornado fuel, ook hier heb wat verschillende meningen over gelezen.
Brandstof : Nitro-RC, De goedkoopste online RC modellen
Op deze site staan 2 verschillende brandstoffen, maar ik weet niet welke voor inrijden is en welk voor normaal gebruik dient.
En ik vroeg mij ook af of er betere site's waren waar ik brandstof kan kopen, want als ik naar de site kijk die ik gevonden heb, staat er dat er maar 5 in vooraad zijn.
En ik zou graag een overzicht hebben met brandstoffen Cons en Pro's van elk. (Miss weet iemand een topics of site die dit uitlegt.)
Nu heb ik mijn auto gekocht en ingereden.
Volgens mij kan ik nu met mijn auto rijden, of vergeet ik nog iets ?
Dit zijn mijn gedachtes waar ik mee treuzel om een brandstof RC auto te kopen, prijs is geen probleem.
Als iemand mij een mooi antwoord kan geven ben ik blij :rolling: