Beginnersheli voor buiten

Heb goede ervaringen met:

Aerotronic
4rc
Rcvliegshop
RC4me

Allemaal lekker snel met leveren.

Een maand of twee terug heb ik me ook een honey bee FP gekocht. Ik twijfelde toen ook sterk tussen de FP en de king II maar ben uiteindelijk voor de FP gegaan. Ik heb er zeker geen spijt van, het is een heel toffe heli om mee te vliegen. Het enige wat er tot nu toe aan kapot gegaan is, is een carbon staafje uit de skid. Gewoon een nieuw stukje op lengte zagen en klaar is kees. Zo'n FP heli is echt heel vergeeflijk. Als het ff niet meer gaat trek je gewoon gas dicht en hij valt op de grond zonder schade (aangenomen dat je geen 5m hoog vliegt natuurlijk, maar dat doe je in het begin zoiezo niet!!).
Ik heb voor een honey bee gekozen ipv walkera omdat de elektronica beter schijnt te zijn en ook compatibel is met andere 35 MHz elektronica. Voor de rest zijn ze gelijkwaardig denk ik.

Aerotronics is voor mij nog de snelste. Helaas hebben ze niet alles maar de servic is top te noemen. 1X een beschadig blad gekregen en had de volgende dag kosteloos een nieuwe set ontvangen. Er zijn nu onderdelen onderweg die nog niet eens betaald zijn omdat ze nog niet in de catalogus verwerkt waren. Ik had ze met spoed nodig dus sturen ze ze gewoon op. Aerotronic ben ik dus zeeer tevreden over. 4RC heb ik ook geen problemen mee gehad en leverd ook snel.

gr,
Frans

ik begin me nu toch aardig opgelicht te voelen,
Op meerdere emails reageren ze niet,
Ook op telefoontjes krijg ik alleen een antwoordapparaat aan de telefoon,
zelfs de website werkt hier niet meer....

Wat nu te doen?

Ik had er ook een flycam besteld met 2gb sd-cardje
de cam heb ik al een maand of 4 maar achter dat sd-kaartje kan ik ook fluiten denk ik.
Het zat er gewoon niet bij en de verpakking was nog perfect dicht.
Heb 2maal gebeld en ze gingen het nasturen was de uitleg.
BALLEN dus. nopes.

Ik had er ook een flycam besteld met 2gb sd-cardje
de cam heb ik al een maand of 4 maar achter dat sd-kaartje kan ik ook fluiten denk ik.
Het zat er gewoon niet bij en de verpakking was nog perfect dicht.
Heb 2maal gebeld en ze gingen het nasturen was de uitleg.
BALLEN dus. nopes.

bij jou leveren ze ten minste, ik wacht nu al 2 weken, nog steeds noppes.
Tis dus geen "nep" bedrijf, ze leveren blijkbaar wel.

Vakantie? Maar dan zou het wel netjes zijn als e-mail autoreply is ingeschakeld met melding dat ze op vakantie zijn.

zou nog wel eens kunnen, ook fijn dat ze het een melden op site :???:
We zien wel weer verder over een weekje.......

EDIT:
V-nix schijnt ook een watersportartikelenzaak te zijn? op het zelfde adres als de webshop?
Bron: V-Nix in Groningen - Watersportartikelen - Telefoonboek.nl - Telefoongids bedrijven
Zit V-nix (webshop) op deze locatie, of gebruiken ze het adres van iemand anders? (de V-nix watersportartikelen)

Laatst bewerkt:
Bij mij was de uitleg aan telefoon dat ze net verhuisd waren en alles nog is goed wouden bekijken?????

V-nix verkoopt zowat vanalles.

En hij werkt! :D:D:D

Alleen nu even een vraagje: Waar vindt ik Esky/Walkera modellen voor FMS? De Dragonfly heb ik al gevonden, maar ik zoek ook nog King, CP, lama.

ik wil heel graag de honey bee fp wit bestellen voor 99euro bij aerotronic en ik wou vragen als je die bestelt krijg je dan ook gelijk de simulator er bij op de computer te trainen?
groetjes wessel.

ik begin me nu toch aardig opgelicht te voelen,
Op meerdere emails reageren ze niet,
Ook op telefoontjes krijg ik alleen een antwoordapparaat aan de telefoon,
zelfs de website werkt hier niet meer....

Wat nu te doen?
Misschien iets voor RADAR?

Wacht al 2 weken op een KLEIN pakje.

Bij V-nix

Ja, ook ik heb daar hele slechte ervaringen. Eigenlijk al vanaf februari dit jaar. Ik heb bij iedere bestelling meerdere malen met ze moeten bellen voordat er wat werd opgestuurd. En iedere keer waren er alerlei smoesjes. Mijn ervaring: na heel veel bellen en soms dreigen sturen ze wel, maar zo werkt dat natuurlijk niet. Gewoon daar niet meer bestellen.

Jerry

toch nog maar even een reactie hier:

Ik kreeg net een telefoontje van V-nix, of mijn probleem opgelost was. Ik vindt dit erg klantvriendelijk!

V-nix, als jullie dit lezen, nogmaals hartelijk bedankt voor de behulpzaamheid!

Back