@chow
Ik had zoiets van, laat maar maar toch wou ik dit effe kwijt lmao.
Als je al die energie had gestoken in leren vliegen in plaats van het forum spammen met na meer dan 2000 posts je mening, interressant doen of een traject aan anderen opdringen, dan was je al een stuk verder geweest.
Denk/hoop ik...
Jij of anderen zullen wel weer met een groot bla-verhaal komen na deze post maar dat boeit me weinig. Je bent een tijd terug door persoonlijke omstandigheden vrij gefrustreerd overgekomen/hebt je ware aard laten zien omdat mensen het niet met je eens waren en ook projecteer je nogal eens met een hoop selectieve verontwaardiging. Verder is het dingen uit hun context halen ook een teken van zwakte maar de details zal ik je besparen, je bemoei-zucht is in ieder geval erg groot. Het doet me denken aan een stel grijze duiven in een bejaardenhuis
Je had altijd veel praatjes en grote woorden.....maar hebt tot nu toe weinig laten zien met het beheersen van de kunst genaamd vliegen. Het ene moment koop en bouw je dit en dat en 250 en 450 zus en zo, maar het volgende moment draai je ineens weer en kruip je snel terug met valse bescheidenheid terwijl je smoesjes bedenkt en snel je gear weer aan anderen verkoopt/afgeeft. En dan mensen beschuldigen van het niet correct aanpakken van een leertraject etc....tsk tsk.
Je paradeert met je zogenaamde "sprituele Zen/meditatie"-onzin terwijl je zelf als een frusto-kip overkomt zogauw je tegenstand ontmoet.......hmmmm, ik weet het niet hoor...blijkbaar mediteer je toch te weinig lol
Dat is op zich niet echt een groot probleem, ware het niet dat je zelf altijd overal bovenopspringt om te oordelen en weet ik veel wat. BV je hebt de mCPx nu bijna 3 maanden maar als ik zo weinig vooruitgang had geboekt als jij met een beetje kunnen hoveren en in paniek raken, dan had ik het allang opgegeven. Dat gemekker over RADD, alishanmao en progressie blabla laat alleen maar zien dat je niet voor jezelf kunt denken en ook weinig ballen bezit om zelf te leren vliegen.
Blijkbaar is het noemen van merken, namen en populair zijn voor jou belangrijker dan het verkrijgen van enige skills omtrent het heli-vliegen.
Ik ben zelf nog een noob maar ik moet toch onderhand een beetje lachen om al die praatjes van je, ook al trappen veel mensen erin.
Just my 2 cents, sue/ban/kick/eject me

:snipersmile:Misschien heb ik mijn doodvonnis getekend met het posten van dit but i don't give a flying f*ck
P.S Ik ga maar weer ff buiten knallen, yahoo!