Beginnersperikelen.. Hoe vlieg je met zo min mogelijk crashes..

Er moet een modelbouwzaak zijn inderdaad maar nog niet gevonden waar deze zit. Wil namelijk checken welke merken ze voeren.

---
I am here: Google Maps

Zo gevonden:

1. Vertrek in zuidoostelijke richting op de Jozef Israelstraat naar Rubensstraat 55 m
2. Neem de 2e afslag rechts, de Rubensstraat op 190 m
3. Neem de 2e afslag links, de Francisco De Goyastraat op 280 m
4. Neem de 1e afslag rechts, de Anamoestraat op 600 m
5. Sla linksaf naar de Copernicusstraat 1,1 km
6. Sla rechtsaf naar de Mr. R.W. Thurkowstraat 550 m
7. Weg vervolgen naar Wilhelminastraat 51 m

bestemming: David Simonstraat
Para Maribo, Suriname

T'is Suriname dus zou ook achteraf kunnen zitten of in een bestaande winkel. We zijn de hele straat afgereden maar konden niks vinden.. Ik ga even piekeren hoe ik erachter kan komen.

@Chow
Als je hem gevonden hebt dan neem je toch wel voor ons allemaal een leuk souvenirtje mee :)
Ik hoop in ieder geval dat je hem vindt kan altijd handig zijn.

Ok, ik heb de via2000 gekocht. Is een krantje zoals de Viavia in Nederland en heb de winkel gevonden. Ik rij er binnenkort even langs..

6033471887_1b96c8da8a_z.jpg

6033514855_83d0ebec20_z.jpg

Ok, ben er geweest. Stond verbaasd. Grote zaak in nieuw pand. Ruim gesorteerd in Align en Eflite. Er stond ook een verdwaalde Raptor. Heel weinig vliegtuigen. Zeer veel heli's van 450 tot diverse 700's. Reserveonderdelen veelal op voorraad en anders een levertijd van 2 weken. De eigenaar vliegt zelf helicopters.. Tevens een enorme collectie auto's..

6035526802_609d76e914_z.jpg

Klopt. De mcpx hebben ze recent opgenomen in het assortiment. Er stonden er een stuk of 4-5. Blades hadden ze al reserve. De rest zou ook besteld worden..

Net met mijn zwager geweest die interesse heeft in de grote monstertrucks.. Eigenaar gesproken. Morgen naar de vliegclub en naar het offroad circuit wat er hier ook is. Hun top 3D heli vlieger is helaas net weg naar de VS maar dat mag de pret niet drukken..

6038419397_534fab4f80_z.jpg

Gisteren naar de vliegclub geweest. De club bestaat al 35 jaar en heeft veel leden. Voornamelijk vliegtuigen en vier heli vliegers waarvan er eentje nu in de VS zit.. De club zit vlakbij waar ik verblijf en waar ik bouw. Dus dat is top. Eind november neem ik een grotere heli mee en ga een keer als gast daar vliegen. Leer ik gelijk weer wat mensen kennen. Goed voor de integratie :)

6045848836_03d6b9c2a8_z.jpg

6045850794_c261095e5b_z.jpg

Daarna gaan kijken bij de autoclub. Meer voor mijn zwager. Maar wel leuk om te zien.. Ook dicht in de buurt..

6045849556_2a33e43353_z.jpg

6045300427_6614d9621f_z.jpg

Dure hobby zag ik al.. Ik zie in jouw onderschrift dat je een HK 500 hebt. Hoe bevalt dat?

Ik heb vroeger 2 wild willy's gehad en wat heb ik daar lol mee gehad :cool:
ik denk dat ik maar weer is op zoek ga naar deze jeep in plaats van een buggy :D

Ik ben de HK-500GT nog aan het bouwen (bouwverslag-hk-500gt) frame staat al in mekaar,
vandaag of morgen (vanavond gaan mijn hbk2's weg) ga ik elektronica bestellen en een nieuwe canopy,
aangezien de originelen behoorlijk lelijk is en ook al stuk door iets te veel kracht uitoefening :(

Laatst bewerkt door een moderator:
Back