Chow
Forum veteraan
Nou hij is onderweg.. Ik heb even gekeken bij rc-addict zoals MrJohien even liet vallen een paar posts terug.. Een HK250 kost 55 euro.. Ik heb vervolgens de lijst benodigde onderdelen bij elkaar opgeteld en dan zit je in totaal voor de hele helicopter op een slordige 150 euro.. Da's zonder zender uiteraard.. Nu wil het toeval dat we de schuur aan het opruimen zijn (da's dus echt zo) en er steeds een paar tientjes binnen komen van spulletjes op marktplaats.. Is het nu werkelijk zo dat het een kwestie is van de spulletjes verzamelen bij rc-addict. Een tekening scoren ergens en dan gewoon net zolang prutsen tot de heli in elkaar zit? Het afstellen even buiten beschouwing gelaten want dat is een vak apart en vliegen ook even niet meegerekend.
Mits het inderdaad zo werkt zie ik het wel zitten om stukje bij beetje namelijk onderdelen te bestellen en in de loop van de tijd een 250 in elkaar te zetten. Zonder haast overigens. Gewoon op m'n gemak en steeds weer een deel. Ik heb namelijk toch m'n handen vol aan de Walkera voorlopig..
Doordat ik niet onder druk sta zou ik waarschijnlijk zelfs nog op de prijs kunnen besparen door spulletjes uit hong kong te laten komen..
Eerst vraag ik dit maar even hier in mijn eigen topic.. Zodra ik zoiets echt zou gaan doen dan open ik wel een apart topic in bouwverslagen.
Mits het inderdaad zo werkt zie ik het wel zitten om stukje bij beetje namelijk onderdelen te bestellen en in de loop van de tijd een 250 in elkaar te zetten. Zonder haast overigens. Gewoon op m'n gemak en steeds weer een deel. Ik heb namelijk toch m'n handen vol aan de Walkera voorlopig..
Doordat ik niet onder druk sta zou ik waarschijnlijk zelfs nog op de prijs kunnen besparen door spulletjes uit hong kong te laten komen..
Eerst vraag ik dit maar even hier in mijn eigen topic.. Zodra ik zoiets echt zou gaan doen dan open ik wel een apart topic in bouwverslagen.