Beginnersperikelen.. Hoe vlieg je met zo min mogelijk crashes..

En dat niet alleen...

newsartimage_176242_415_9999_scl.jpg

Tís weer vrijdag.. Mensen die uberhaupt nog de moeite nemen dit topic volledig te lezen kunnen de vrijdagavond overslaan :mrgreen:

Trouwens heren.. Het is bijna vaderdag.. Worden we zondagochtend verrast met een Mikado Logo 600 die vrouwlief samen met de kinderen al in elkaar heeft gezet en afgesteld??

Ik had al even een poging gedaan om hun hiervan op de hoogte te stellen dat deze mogelijkheid er ook was. Ben blijkbaar niet zo'n goede vader.:D

Denk trouwens ook niet dat ikm ij stiekem mag verheugen op zo'n kado.
Straks komen ze aan met zo'n weg werp schuimpie.

Laatst bewerkt:
Ik ga uit van een Mikado Logo. Mag ook een 500 zijn maar als het minder is dan kook ik een jaar niet meer :p Dat zal ze leren :)

Maar zonder dollen. Laat ze inderdaad niet proberen een heli voor mij te kopen want dat wordt geen succes. Zat laatst op een verjaardag al aan te horen dat ze op de zwarte markt in Beverwijk echte professionele helicopters verkopen. Ik probeerde nog e.e.a. uit te leggen maar nee hoor..
"Zijn groot hoor, echt groot en echt professioneel. Ik heb ze zien vliegen. Groot, erg groot en erg professioneel".
Ik heb de moed daarna maar opgegeven..

Haha, je vrouw gaat in iedegeval enthousiast met je hobby mee:D
Straks was diezelfde grote heli een grote coax infrarood:D
Zou mij een breuk lachen als je die zondag op vaderdag zou krijgen:yes:
Heb je bijna je verzameling rond

Nou m'n vrouw gaat helemaal niet zo mee met de hobby hoor :) Tis meer tolereren want ze heeft er echt niks mee :) Maar een grote IR coax met kerstverlichting zou inderdaad een horror scenario zijn :)

Nou m'n vrouw gaat helemaal niet zo mee met de hobby hoor :) Tis meer tolereren want ze heeft er echt niks mee :) Maar een grote IR coax met kerstverlichting zou inderdaad een horror scenario zijn :)

Kan ik je de hand schudden. Mijn vrouw ziet ook elke heli aan die dezelfde eigenschappen hebben. Zo'n grote IR coax zou mijn zoon weer geweldig vinden:D

Chow mijn grote coax met kerst/neon/disco-LEDjes heeft een 40.680 mHz zender.

Die vindt je dan vast helemaal te gek!

IR is echt voor kinderen LMAO ;)

Speel ook wel eens met de IR van mijn zoontje en vind dat zelfs nog wel leuk om te doen. Je kan geen spectaculaire momenten hiermee verwachten maar best leuk voor de afwisseling, zolang hij maar niet weet dat ik ermee speel:D

Morgen weer geen mooi weer, jammer net nu ik heel de dag de tijd heb om te vliegen. Heb de mCPX al een paar weken niet meer aangeraakt. Zo kom ik niet aan mijn oefenuren :(

Mijn ogen hangen op dit moment al half stok ;) Denk dat ik mijn vrouw morgen maar mijn portemonnee meegeef dan heb ik het huis alleen en kan ik mijn gang binnen gaan,

Morgen weer geen mooi weer, jammer net nu ik heel de dag de tijd heb om te vliegen. Heb de mCPX al een paar weken niet meer aangeraakt. Zo kom ik niet aan mijn oefenuren :(

Je hebt meer stick ervaring dan ik dus je moet met een paar lipo's buiten vliegen echt asap naar binnen kunnen.. Ik kan het zonder die ervaring dus jij moet het zeker kunnen..

Gaat morgen aardig windje waaien en ik heb 3 weken terug 2 pogingen gedaan die redelijk verliepen dus ik ben bang dat het niets gaat worden. Voor een paar brokjes ben ik niet bang (modelbouwwinkel zit om de hoek) maar stukje veiligheid speelt ook mee. Hopelijk is het misschien morgenvroeg nog te doen.

Back