Beginnersperikelen.. Hoe vlieg je met zo min mogelijk crashes..

En ik blader weer door het RADD flightschool programma heen. Die gebruik ik zelf.. Voor sommigen wellicht saaie manier van oefenen maar de mcpx is nog wel heel sinds aanschaf ;)

En ik blader weer door het RADD flightschool programma heen. Die gebruik ik zelf.. Voor sommigen wellicht saaie manier van oefenen maar de mcpx is nog wel heel sinds aanschaf ;)

Hahaha, dat zegt niet zo veel: ondanks toen 27 jaar ervaring sloopte ik vorig jaar gewoon mijn Solo Pro, en ook dit jaar heb ik al minstens een setje rotorbladen, een staartboom en een tuimelschijf aan puin gevlogen met de mCPx....

Groet, Bert

Bert je bent gewoon een daredevil :)

Nee hoor.... want dat was geen slopen omdat ik nou zo gewaagd of kunstig vloog... dat was meer vanwege het "we zullen dat varkentje wel eens even wassen"-gevoel..... (als je snapt wat ik bedoel)

Groet, bert

Grootste probleem is een moment van overschatten (of technisch mankement natuurlijk). Neemt niet weg dat er natuurlijk verschillende manieren zijn om te leren. En de ene manier levert minder schade op dan de andere manier.

Stap 1;

Scherpe randen van het frame bijgeschuurd en het frame schoongemaakt.

Voor:
img9737.jpg

Na:
img9739v.jpg

Ik plaats deze foto's overigens nav verzoek van Chow.

Weer wat verder, staartservo en gyro zijn geplaatst en daarnaast zijn de antirotationbar en canopy mounts gemonteerd.

img9746u.jpg

img9747d.jpg

Als het irritant word moet je het maar even laten weten :)

Back