H
hen3
Guest
Ben begonnen met s107 syma dan is dit heeeel wat anders maar wel leuk. Als je hem in de lucht houden kan. Maar moet eerst spullen hebben en dan kan ik weer proberen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mmm, die Blade mcpx lijkt mij ook wel wat. Is kleine CP toch?
De mCP X is een leuke heli, alleen zijn er wat problemen met de lagers van de bladhouders, waardoor de bladen zonder waarschuwing in de vlucht los kunnen schieten... Zolang er geen echte oplossing is, wacht ik nog even met een eventuele aanschaf.
Da's wel minder ja. Want zou deze mits probleem opgelost goed zijn voor zowel buiten als binnen? Dan zou je namelijk the best of both worlds hebben.. Of is ie daarvoor ondanks dat het een CP is toch te klein..
Het blijft slechts rond de 50 gram, dus nog steeds een veertje, maar hij schijnt meer te kunnen hebben dan een FP.
Ja ik heb wat youtube clipjes bekeken en het lijkt inderdaad buiten prima te werken. Alleen zag ik ook een foto met iemand met een forse kras op z'n neus dus deze laat ik maar aan mij voorbij gaan![]()
Ze hoeven er alleen maar goede lagers in te stoppen. Walkera en Align hebben al tijden flybarless koppen met vergelijkbare opbouw, en dan blijven de bladen wel zitten...
Gekkenhuis. Ik gebruik nu 4 penlites per dag om te vliegen en de lipo's op te laden.. Volgens mij kan ik beter een lipo lader gaan aanschaffen. Wat is voor de Solo Pro een betaalbare lipo oplader??
De standaard lader die er bij hoort, er zit namelijk een niet-standaard stekkertje op waardoor hij niet geladen kan worden met andere laders. Deze lader kost rond de 25 euro.
Snel bestellen dan maar. Net weer 2 setjes alkaline gehaald en dat loopt flink op.. Die goedkope penlites willen namelijk niet echt.
Precies, het is leuk dat je met de zender kan laden, maar het vreet batterijen. Je kan ook een kofferversie van een 2e SP of misschien een Bravo SX overwegen. Heb je een reserve heli, een handige transportkoffer, en de felbegeerde lader
In Nederland vragen ze inderdaad 20 euro of meer voor de lader, bij Hobby King, MyRCmart or Miracle-mart kost hij nog geen 10 dollar.
Inmiddels besteld.. Tevens de Esky sim binnen en morgen de Syma S107 om te vliegen als ik wat minder gefocused ben..