stef stuntpiloot
Forum veteraan
Zoals ik al zei dat zal je niet snel gebeuren met een FB. Komt helemaal goed zeker met het kruisje!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
WOW indoor 3D vliegen met een Trex 700:
lol![]()
Dan heb je het in iedergeval goed voor elkaar
Hoop dat het dan goed gaat. Vooral die grote aquarium met van die mooie vissen. Leuk om te zien. Het begin is er en wordt alleen maar groter
Of hou je het hier ook bij micro visjes
Zitten wij hier met 4 konijnen en 2 katten en later wellicht nog eens een hond.
Ps. ga maar eens koffie zetten, zit al te lang te turen naar de regelaar en nog niks gedaan. Komt niet af vandaag ben ik bang
Tsja, wat wil een mens eigenlijk nog meer in het leven. Dit is eigenlijk alles..
Een erg leuke heli maar nog steeds minder crashbestendiger dan de mcpx?
Eerlijk te zijn vind ik deze mooier dan de mcpx.
Ik weet nog wel een optie wat je nog meer in het leven wil...... een rc boot![]()
Ik geef de 450 wel een kans na de vakantie maar ik heb na wat dagen nadenken min of meer besloten het te laten bij micro's. Ik heb domweg geen tijd om veel met techniek bezig te zijn en steeds op veldjes te staan. Ik moet daar realistisch in zijn. Ik voel me erg prettig met de mcpx. Deze heli geeft me wat ik graag wil. Ontspanning, uitdaging en is overal even te vliegen. Binnen en in de tuin. Kan hem ook makkelijk meenemen.
Op aandringen van Stefan zal ik de 450 nog wel een maiden geven maar ik ken mezelf. Kans is 99,9% dat ik voor deze set een ander baasje ga zoeken.