Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Beweer toch nergens dat je onmiddelijk volgas moet vertrekken...
Dat doet ook niemand bij zijn echte auto...
Gewoon rustig rond rijden. Het warm worden gaat iets sneller maar toch heel geleidijk.
Rij altijd een paar ronden heel rustig om de motor warm te rijden. Doe dat nooit op de startbox zelf.
Eerste tank heb ik nog nooit vol gas gereden, gewoon omdat ik rustig wil beginnen. Denk dat hij nu 2.5 liter heeftgelopen, waarvan 2liter binnen.. Hij rijd heerlijk, alleen raakt hij snel de grond, maar dat hoort bij een buggy toch? Dat de chassisplaat snel kraakte krijgt..![]()
zo vaak een ophol geslagen blok op die manier uit gezet. je houd er een kringetje op je vinger er van over en dat prikt een beetje maar ik zie dat probleem niet... vaseline kan je er op smeren, een nieuw vingertopje niet
vraag me toch echt stiekem af waar je binnen hebt gereden? woonkamer?
hmm, weleens van een bedrijfshal met open deuren gehoord? De gassen gaan meteen weg maar het blijft warm genoeg..
@andere mensen
Ik las dat er ook Bigblock motoren waren verpakt in een SmallBlock motor? Zijn die er echt? En zoja, van welke merken dan?
Lrp Z28 ofzo vond ik inderdaad ook wel vet, maar die is volgens mij BigBlock ofniet..?![]()
omdat je zij dat je pas je motor warm liet lopen in je woonkamer
Ik heb gezegt dat ik hem stationair eerst 1 a 2minuutjes liet draaien, maar volgens mij heb ik niet gezegt dat dit in de woonkamer gebeurde? Dit doe ik in mn kamer met een raam open, deuren dicht en ga zelf ff weg en kom 2minuten later terug...
Volgens mij doe ik tot nu toe nog niks verkeerd..
@Rutger
het is ondertussen 10 graden buiten ... so what the f*
ga je buiten amuseren en laat je niet gek maken door sommigen op dit forum !!