RB, die bedoelde ik, sorry 
Merlin expert is alleen wel heel wat duurder..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
RB, die bedoelde ik, sorry
Ik dacht dat benzine/nitro nooit verzonden werd. Bij RCBrothers was RB dacht ik 35euro/5L en bij PkRacing is Tornado 4Liter 35euro, dus scheelt 1Liter wat wel wat rijtijd verschilt.
Maar van waar kan jij je Nitro laten verzenden dan? Voor mij is alles een eind rijden..
Als je niet gebruikt kan er niet veel misgaan. Anders gaan ze kapot ja. Je kan perfect starten op een startbox zonder de trekstarten te gebruiken.Tsja, zo'n trekstarter gaat toch heel vaak kapot ofniet? Die moet je dacht ik steeds vervangen, of niet dan? Anders kan ik hem inderdaad beter laten zitten..
Nog ff een vraagje, een oud rijder zegt dit namelijk die ik in RL ken:
moet je na elke keer rijden lang schoonmaken? Of is gewoon wat papier er doorheen halen genoeg, dus in 10min wel klaar? Ik heb namelijk geen zin om bij 5min rijden 1uur schoon te maken..
Alvast bedankt,
Rutger
Naa, vind dat nou niet een echt mooi ding en heb liever de Hpi Trophy Truggy nieuw..
Pfff, 12h onderhoud voor 1 wedstrijd? Zal mijn tijd anders moeten gaan indelen als ik buggy en truggycup wil rijden.
ff iets meer dan 2 tientjes voor 2,5 liter voor tornado? zo duur vindt ik het niet