Beginnerstruggy? Protech Vrx 1

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door ElectrischeRutger, 23 jan 2012.

  1. Stoomstrijkijzer

    Stoomstrijkijzer

    Lid geworden:
    24 aug 2009
    Berichten:
    2.899
    Locatie:
    Maldegem, België
    Ja, vooral...
     
  2. Stewie

    Stewie

    Lid geworden:
    23 mei 2010
    Berichten:
    2.296
    Locatie:
    Koersel
    Als ik ergens moet zijn vind ik het heus niet erg om iets voor iemand anders mee te nemen. Zelfde bij online bestellingen.

    Omgekeerd is dit ook nooit een probleem. Daar zijn vrienden toch voor :).
    Maar van Belgen is algemeen geweten dat het vriendelijke gasten zijn :cool:.
     
  3. ElectrischeRutger

    ElectrischeRutger

    Lid geworden:
    31 okt 2011
    Berichten:
    608
    Locatie:
    Rhenen
    Yep, jij en anderen hebben er echt geen last van als je voor hun iets meeneemt, scheelt hun rijden of halen enz enz.

    @Stewie,
    Ze zijn idd wel altijd vriendelijk, maar ze kunnen ook wel boos zijn als je iets sloopt van hun héhéh! :cool:
     
  4. rattie...

    rattie...

    Lid geworden:
    24 jun 2007
    Berichten:
    1.235
    Locatie:
    naaldwijk
    waarom zou ik ook maar iets bestellen als de winkel maar 10 minuten rijden is?
     
  5. ElectrischeRutger

    ElectrischeRutger

    Lid geworden:
    31 okt 2011
    Berichten:
    608
    Locatie:
    Rhenen
    Je hoeft het niet te bestellen, maar je kan het voor andere meenemen, DAT zeggen ze, zo hoeven er minder mensen te rijden en doe je de rest een plezier.. ;)
     
  6. Stoomstrijkijzer

    Stoomstrijkijzer

    Lid geworden:
    24 aug 2009
    Berichten:
    2.899
    Locatie:
    Maldegem, België
    Als de lokale modelbouw winkel dat merk niet verkoopt.
    Als de lokale modelbouw winkel het niet meer in voorraad heeft en geen bestellingstermijn kan zeggen

    :confused:
     
  7. rattie...

    rattie...

    Lid geworden:
    24 jun 2007
    Berichten:
    1.235
    Locatie:
    naaldwijk
    dan heb je geen goede locale modelbouw winkel want als ik een kannetje nitro nodig heb staat het altijd klaar en als er een onderdeel er niet is heb je hem binnen een paar dagen
     
  8. bryan417

    bryan417

    Lid geworden:
    14 jul 2010
    Berichten:
    2.589
    Locatie:
    Zaandam
    dat slaat nergens op want als hij nou is problemen heeft met de levering of dat het nou is heel rap gaat met de nitro? is hij dan ook gelijk slecht?
     
  9. Stewie

    Stewie

    Lid geworden:
    23 mei 2010
    Berichten:
    2.296
    Locatie:
    Koersel
    Slaat idd nergens op, als de importeur het niet op stock heeft kan ook zijn local hobbyshop dik aan zijn neus trekken :).
     
  10. bryan417

    bryan417

    Lid geworden:
    14 jul 2010
    Berichten:
    2.589
    Locatie:
    Zaandam
    oja bedankt voor de informatie stewie! heb er zeker wat aan
     
  11. Stewie

    Stewie

    Lid geworden:
    23 mei 2010
    Berichten:
    2.296
    Locatie:
    Koersel
    Graag gedaan :)
     
  12. sander_hpi

    sander_hpi

    Lid geworden:
    13 feb 2010
    Berichten:
    334
    Locatie:
    Groningen
    @rattie probeer af en toe eens wat opbouwends te zeggen. niet alleen je eigen spullen zijn goed he?

    Ervaringen over tornado genoeg, hier, en op andere fora. je zult bij de wedstrijden ook weinig tornado tegenkomen.
    Voor mij is het letterlijk 5 min rijden naar een winkel die alleen tornado verkoopt, maar ik rij liever een half uurtje voor mijn merlin. (of bestel het gewoon online)
     
  13. bryan417

    bryan417

    Lid geworden:
    14 jul 2010
    Berichten:
    2.589
    Locatie:
    Zaandam
    +1 sander hpi
     
  14. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.486
    Locatie:
    Sassenheim
    Tornado wordt best veel gebruikt op wedstrijden maar teamrijders willen ook wel eens een andere mix krijgen, naast dat is het qua prestaties een prima brandstof wat helaas ook veel van samenstelling wisselt. Afgelopen zomer nog mensen die snel versleten motoren hadden wat in een bep. productieserie kon zitten.

    Ik heb te veel motoren gezien die op Tornado hadden gereden en dat ook direct te raden was aan de hand van de zichtbare roest en deels moet je dat probleem ook bij de gebruiker neerleggen die niet goed met afterrun bezig is geweest.

    In ieder geval is het gebruik van Tornado niet mijn advies.
     
  15. bryan417

    bryan417

    Lid geworden:
    14 jul 2010
    Berichten:
    2.589
    Locatie:
    Zaandam
    nou rattie als je van zoveel mensen nadelen hoort over tornado dan kun je bijna niet zeggen dat het niet zo is
     
  16. rattie...

    rattie...

    Lid geworden:
    24 jun 2007
    Berichten:
    1.235
    Locatie:
    naaldwijk
    roelof zegt ook nog eens dat het deels is hoe de gebruiker er mee om gaat. ik ben hier niet om me eigen spul te promoten ik ben hier om te vertellen dat het zo slecht niet is wat hier gesteld wordt. na t rijden afterun er in en dan is er niks aan de hand doe je dat niet heb je aanslag en roest in je blok

    Edit: zal wel eens binnen kort een kannetje merlin halen en het op een vers blok proberen en eens goed naar de verbrandings kamer en kruk as kijken naar de aanslag
    vorige keer dat ik het probeerde vond ik het niet zo spannend en het niet waard om langer er voor te moeten rijden
     
  17. Stewie

    Stewie

    Lid geworden:
    23 mei 2010
    Berichten:
    2.296
    Locatie:
    Koersel
    Met merlin duurt het wat langer eer er aanslag in het blokje zit.

    Roelof zegt ook nog dat de samenstelling niet constant is, toch iets wat wenselijk is.
    De prestaties zullen wss wel goed zijn.
     
  18. rattie...

    rattie...

    Lid geworden:
    24 jun 2007
    Berichten:
    1.235
    Locatie:
    naaldwijk
    nooit last van gehad dat de samenstelling niet goed was kheb nog 7.5 liter staan van tornado en dit zal ongetwijfeld ook gewoon goed spul zijn vraag me af naar wat meer details over dat productie probleem
    batch nummer? ect
     
  19. ekstazie

    ekstazie

    Lid geworden:
    25 jan 2012
    Berichten:
    185
    Locatie:
    Heerenveen
    in feite moet je dus na tornado fuel te gebruiken after run doen? ook na 1 tankje?
    en dat terwijl je de volgende dag weer start?

    sorry voor de noob vraag maar ik heb juist een blik tornado

    p.s heb de sticky's gelezen maar blijf wisselende verhalen horen
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2012
  20. rattie...

    rattie...

    Lid geworden:
    24 jun 2007
    Berichten:
    1.235
    Locatie:
    naaldwijk
    mja ik doe het niet zo zeer als hij de volgende dag weer aan gaat maar langer als een paar dagen zou ik het wel doen
     

Deel Deze Pagina