En hier weer een probleempje helaas..
Sinds ik voor het laatst heb gereden, gewoon even op asfalt en op kunstgras doet het differentieel achter moeilijk, hij slipt door dacht ik eerst waardoor de wielen niet gingen draaien en de auto niet vooruit kwam.
Dus alles uit elkaar gehaald, lekker schoongemaakt de hele achterkant en toen gekeken in het diff/gearbox. Ben toen met een sateprikkertje (houten stokje) tussen de tandwielen gaan 'steken' en kwam toen 2mini steentjes tussen. Die eruit gehaald en geprobeerd of hij het weer deed door aan het voorste ding te draaien. Echter bleek hij het nu weer niet te doen en bleef hij of niet draaien, of een paar seconden en daarna draaide het tandwiel niet maar waar normaal de dogbone in zit wel.
Toen dacht ik, laat ik hem maar helemaal openhalen en heb dat gedaan. Vet eruit gehaald, gekeken naar tandwielen of daar dingen waren afgebroken maar ook daar niks gevonden. Denk dat ik nu een nieuwe gearbox/diff moet kopen maar dacht laat ik het eerst maar even hier vragen. Iemand een idee wat het is? Hier de foto's van de gearbox:
Kleinste tandwiel, niks gebroken en géén één tandje eraf..
Grote tandwiel, ook hier niks, geen tandje eraf of wat dan ook, lang naar gekeken..
'K hoop dat iemand me kan vertellen wat er aan de hand is. Anders koop ik gewoon een nieuwe..
PS; Op deze foto's zijn ze nog niet schoongemaakt..