---Benelux Aerial Race Tournament 2015---

hier een leuke practice simulator voor de beginners :)

Laatst bewerkt door een moderator:
ik kom ook(ligt aan de locaties)maar ik ga proberen om er zo veel mogelijk bij tezijn met alle races ik heb zelf een qav250 met 2300kv motors en bij mij in de buurt is misschien wel een mooi stuk waar races gehouden kunnen worden

ik kom ook(ligt aan de locaties)maar ik ga proberen om er zo veel mogelijk bij tezijn met alle races ik heb zelf een qav250 met 2300kv motors en bij mij in de buurt is misschien wel een mooi stuk waar races gehouden kunnen worden

ik zou zeggen maak filmpje van de locatie mischien is het wat

oke laat maar ik denk dat et em niet word ik ging vandaag vliegen klapt een propellor er vanaf waardoor ik zwaar crash mijn frame is nu kapot 1 motor kapot men camera kapot mijn fatshark fpv transmitter kapot en wat het was de secure bout was er afgetrokken er zit geen schroefdraad meer opdus het was een motor fail dus ik ben lang uit de running want ik heb geen geld om replacements tekopen de komende tijd dus niet vliegen voor mij ik ga gewoon een blackout H quad frame kopen inplaats van de qav250

Valt me tegen dan van de QAV!
De RCX motoren denk ik dat je bedoelt?

Jammer: zuinig aan dan en tot vliegens maar weer. Zit niks anders op helaas

Ouch dat is balen zeg. Je zit ik de zelfde positie als mij. Jong maar wil vaak vliegen maar crasht nog wel eens en dan komt dat hard aan in de portemonnee en duurt het soms even voordat je weer kan vliegen

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind die poortjes in de video wel groot mag wel wat smaller rond de 1 meter breed en 1 meter hoog lijkt me beter. Moet wel beetje skil bij komen kijken:thumbsup:

Ik vind ook dat die poortjes kleiner mogen worden ;).
Vooral met die trend dat iedereen ineens weer naar 7 inch props moet en dus grotere quads.
Ik blijf dan wel op 5 inch en vlieg fluitend door die poortjes heen.
Dan heb ik misschien nog een klein kansje om te winnen LOL
Nog even en de QX9 kan weer van zolder.

Denk dat 7inch props vaak niet op een <300 sized frame passen avpk ;)

Grote van de props zeggen nogmaals niets over de snelheid eigenlijk.

En was de plek dan geschikt om te vliegen? Crash betekent niet dat de plek slecht is.

ja ik vind de plek geschikt maar die dag was het heel mistig dus kon het niet mooi filmen en ik heb trouwens geluk ik heb een spider hex van blackout kunnen regelen via nick (dankje nick als je dit leest) en hij kon hem weer via metallDanny krijgen :)

Back