Benelux race Mac de Baanbrekers

Het was zeker een onwijs gaaf en gezellig weekend!!! Helaas niet verder kunnen komen dan een 4e plek maar wel een onwijs gezellig en leuk weekend gehad. Iedereen van MAC de Baanbrekers bedankt voor de organisatie en de goede zorg mbt het camperen. Alle rijders bedankt voor de gezelligheid en een gaaf race weekend!

Op naar de volgende ook van mijn kant...

super leuke nieuwe ervaring, met heel veel leer momenten, ook de weergoden waren in goede doen, organisatie bedankt voor dit leuke weekend, dit is voor herhaling vatbaar.

@joost 4de plaats goed toch, of komt dat door te veel skiën? :)

op naar het volgende weekend.

mvg Hanskez

Een vraagje over de benelux resultaten op MyLaps. Er staat bij de resultaten naast "best time" ook nog "best speed". Is dat de gemiddelde snelheid over 1 ronde of is dat de topsnelheid op het rechte stuk?

Hier nog even wat fotootjes die ik geschoten heb bij de prijsuitreiking... Resp. de TC Stock 13.5, de Pro10 Stock 10.5 en de Pro10 Modified. De winnaars uiteraard van harte gefeliciteerd!!!

Benelux012.jpg

Benelux014.jpg

Benelux016.jpg

Leuke foto's Joost tering wat was dat podium hoog moeilijk opkomen op mijn leeftijd maar ja had ik er wel voor over..

Het was echt een geslaagd weekend en de wedstrijdleiding en alle andere er omheen bedankt..

Groeten

John

filmpje van de 3de finale van de pro10 modified...dus nadat het geregend had.

Laatst bewerkt door een moderator:
2wd gefeliciteerd :).En de overige winnaars ook uiteraard.

Als ik de filmpjes zo bekijk,is er wel heeeel veel veranderd(omgeving) sind ik de laatste keer in rucphen ben geweest.

Hee Hans

Ik had de 2e niet gereden omdat ik voordat ik naar de baan kwam op zondag de auto regenklaar had gemaakt omdat het volgens mij rot weer zou worden.
op de baan zelf was het droog dus alles weer teruggezet naar normaal weer en na de 2e finale begon het weer te regenen en ik had geen zin om hem weer terug te bouwen naar regenauto.
Was al een beetje aan het opruimen en zag dat het alweer aardig droog was achteraf maar
toen kon ik niets meer doen.

Heb in ieder geval lekker gereden in Rucphen voor de 1e keer..

hans misschien zie ik je nog bij de 3 uren in Heemstede..

Groeten

John

het is ook komend weekend nk in eindhoven, ik denk dat ik ook meerijd.

ga ook lekker mee man.

3uurs ........ja als ik een team kan samenstellen wel.

mvg hans

Bedoelde je alleen die pagina met dat verslagje of staat er nog meer op de site? Kan naast dat verslagje namelijk niks vinden...

2wd gefeliciteerd :).En de overige winnaars ook uiteraard.

Als ik de filmpjes zo bekijk,is er wel heeeel veel veranderd(omgeving) sind ik de laatste keer in rucphen ben geweest.

Bedankt kees. Hij ging bizar goed rond met de Peugeot 905B Medium Downforce. Heb redelijk wat tijden onder de 15sec gereden met snelste rondetijd van 14.6. :twisted:

Tevens is tijdens de race vastgesteld dat een lola achtige kap niet werkt met een hogere turns motor (maar dat wisten we eigenlijk al wel). Veel te langzaam op het rechte stuk en in de bochten. Die jonge kon volgas door de kombocht einde rechte stuk en zelfs dan haalde ik hem in met gas los :rolleyes:.

Bedoelde je alleen die pagina met dat verslagje of staat er nog meer op de site? Kan naast dat verslagje namelijk niks vinden...

Yep, dat bedoelde ik, maar er zal vast nog wel wat meer komen, er zijn foto's genoeg gemaakt...
Geef het PR team even de tijd.

Back