Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@Hanskez, natuurlijk is het in een stock klasse waar een verplicht gestelde brushless motor als de Speedpassion 13,5T niet toegestaan om als het gaat regenen brushed te gaan rijden. Dan hoeven we ook niet met een verplicht gestelde motor te gaan rijden..........
In de Modified klasse kan het wel en dan maakt het niet uit of het ProTen of Touring Car is.
Ehh... In de Pro10 stock 10.5 mag het wel hoor. Daar hebben we rekening mee gehouden in het regelment. Dus het is niet per definitie alleen voor de modified klasses.
Hoe het verder in de TC stock is weet ik niet maar de reactie had ook iets anders gekund toch? Het was maar een vraag door hanskez. Kennelijk in de TC stock13.5 mag het dus niet. Goed inpakken dan dus de auto's
Volgens mij is de reactie gewoon normaal hoor. Als je een standaardklasse rijd met een vastgestelde motor (merk en type) dan kun je daar niet vanaf wijken, ook niet als het regent. De boel goed inpakken is het enige advies.......
In de ProTen is volgens mij geen vastgestelde motor, alleen een vastgesteld aantal wikkelingen, 10,5T in dit geval en dan kun je ervoor kiezen een andere motor te gebruiken zoals een brushed type in de regen.
Ik wilde met mijn reactie alleen duidelijk maken dat er in de Touring Stock 13,5T alleen met de vasgestelde motor gereden mag worden. Dat moet gewoon duidelijk zijn voor we onnodige discussies gaan krijgen over de motor in de regen in deze klasse.
Het zou ook erg vevelend zijn als het zou gaan regenen en daar hopen we maar niet op. Maar bij het KNMI zitten ze er wel vaker naast geloof ik.
Alles is in elk geval netjes geregeld bij de Baanbrekers, van aggregaat tot de frikandellen aan toe......
Het lijkt mij als je er een turns grens aan zet zodat er met brushed geen extra voordelen uit te halen zijn dat het reglementair mogelijk moet zijn om brushed in te zetten, zeker als afwijkende regels tijdens regen.
Maar we dwalen af denk ik......
Zondag wordt het echt baggerweer en als je toch niet kan rijden dan heeft het niets te maken of je nou wel of niet afzegd ik bedoel Rucphen ligt niet echt naast de deur.
Ik heb dan ook geen zin om een paar honderd kilometer te rijden om dan te gaan skieen of spareribs te gaan eten.
Als ik zo op de buienradar kijk gaat het Zondag de hele dag regenen misschien dat ik Zaterdag wel kom maar als de verwachting zo blijft blijf ik Zondag thuis.
Ik snap dat sommige mensen zich afmelden voor de BeNeLux, en de redenen die diverse mensen aangeven is ook duidelijk. Alleen is het forum niet de plek om je af te melden
Dus geef je afmelding a.u.b. ook even door via info@macdebaanbrekers.nl. Alvast bedankt hiervoor.
Vandaag hadden we het echt getroffen met het weer nou moet ik morgen wel heen sta eerste in de stock...vanavond nog maar even een regenauto in mekaar zetten..
3 droge kwalificaties met wat zon erbij op zaterdag en gelukkig vandaag nog 2 droge finales kunnen rijden met veel grip! (2de finale was verregend maar het circuit droogde zeer snel zonder verlies van grip)
Veel dank aan de organisatie voor het organiseren van deze race, het was fantastisch.