Over de aerodynamica veschillen wij soms wat van mening, maar over jouw bouwkunsten heb ik helemaal geen opmerkingen. Gewoon top!
Ja, we verschillen soms van mening maar fundamenteel streven we naar hetzelfde resultaat.
De ideale instelhoek en zwaartepunt.
Jij benadert het eerder wetenschappelijk, waarvoor alle respect, terwijl ik eerder de empirische toer op ga.
Alhoewel ik ook niet vies ben van enige theoretische benadering.
Kwestie van de problematiek van het vliegen op de juiste wijze te duiden ten einde oplossingsgericht te kunnen anticiperen.
Na enkele jaren crashvrij gevlogen te hebben betekende de maand Augustus het verlies van 3 zweeftoestellen.
Twee door verlies oogcontact en één door een (zeer) domme blunder van mijnentwege.
Je moet altijd de zaken op de juiste wijze benoemen en er de conclusies uit trekken.
Gelukkig zijn er al twee kisten hersteld maar één is total loss.
Een beetje aanmaakhout kan altijd de houtstoof van mijn ma voeden.
In het real scale vliegen zijn de gevolgen meestal erger.
Zo is recent iemand waar ik destijds nog vlieglessen mee gevolgd heb om het leven gekomen
door dat zij toestel (K 6) te pletter sloeg.
De man laat een vrouw en drie dochters achter.
https://www.lavenir.net/regions/wal...ue-apres-un-crash-ABPCRFPJRFAMVBIKUYLWTFJ6IM/