de kwaliteit van traxxas ben ik niet van onder de indruk ( na 3 liter al veel te veel speling op mijn wielen )
Ik snap het effe niet zo goed, hij zoekt een Brushless en jij begint over nitro? Jij hebt het over de wielmeenemers van een specifiek model.
Met alle respect, maar als je lang genoeg kijkt en hard genoeg zoekt kun je van ELK model een zwak punt vinden. Daar zijn juist deze fora voor. Een auto heeft een zwak punt, dat wordt gesignaleerd en na een tijdje weet iedereen daarvan en kan men stappen nemen om dat zwakke punt te verbeteren.
Dat is ook wel een beetje de charme van deze hobby, oke, voor mij althans. Dat wil niet zeggen dat een auto daarmee meteen inferieur of superieur is. Je zou het aantal zwakke punten per auto eens naast elkaar moeten zetten en de kosten van de verbetering mee moeten nemen in je vergelijking. En dan geen appels (e-revo's) met peren (nitro savage XL of LOSI LST XXL) vergelijken maar gewoon gelijkwaardige modellen ( HPI Blitz vs Traxxas Slash bijv)
Als je dat doet dan doen HPI en traxxas kwa kwaliteit niets voor elkaar onder, alleen is traxxas wat betreft prijs en beschikbaarheid van onderdelen gewoon beter vertegenwoordigd in nederland. Daardoor heeft Traxxas mijn voorkeur maar dat wil niet zeggen dat ik HPI troep vind maken. Een Savage Flux is wat mij betreft zeker ook een oerdegelijke bash bak.
Kijk naar je beurs, kijk eens rond in de winkel en kies op basis van kwaliteit en prijs, maar zeker ook op basis van wat jou aantrekt aan een rc auto. Jij moet er immers mee rijden en het moet jou een kick geven, niet de mensen hier op dit forum of de verkoper in de winkel..